| کد خبر: 233591 |

◄ ماجرای سرقت، شناسایی و توقیف یک کشنده اف اچ

یک راننده کامیون فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا گفت: کشنده اف اچ یکی از رانندگان اصفهان که از پایانه بار اصفهان به سرقت رفته بود، پیدا شد.

تین نیوز

یک راننده کامیون فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا گفت: کشنده اف اچ یکی از رانندگان اصفهان که از پایانه بار اصفهان به سرقت رفته بود، پیدا شد.

به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی با شرح ماجرای سرقت یک کشنده FH در اصفهان و نحوه سرقت این خودرو و دستگیری سارق، افزود: در تاریخ 28 خرداد ماه امسال کشنده FH یکی از رانندگان به نام حشمت الله- م در اصفهان به سرقت رفت که یک ماه پس از سرقت با تلاش مالک و نیروهای انتظامی و آگاهی خودروی سرقت شده، پیدا شد.

این شهروند خبرنگار افزود: سارق  شخصی به نام اسکندر-ر  بود که در سال 98 با سرقت یک کشنده در بندر عباس دستگیر شده  و تا تاریخ دوم اردیبهشت ماه 1400 در ندامتگاه اصفهان زندانی بود.

وی عنوان کرد: این شخص در همین تاریخ یعنی دوم اردیبهشت با وثیقه 500 میلیونی به مرخصی دو ماهه آمد که در تاریخ 28 خرداد ماه 1400 در زمانی که چهار روز از مرخصی اش باقی مانده بوده دست به سرقت کشنده اف اچ زد.

ماجرای سرقت و فیلم مربوط به این کشنده را بخوانید:

شریعتی ادامه داد: با پیگیری مالک کشنده، ابتدا کفی این کشنده در حالی که خریدار برای آن امده بوده در پارگینگ بختیار دشت پیدا شد و سرانجام در تاریخ 28 تیر ماه 1400 با پیگیری مداوم مالک و نیروهای خدوم انتظامی و آگاهی این کشنده شناسایی و توقیف شد.

این شهروند خبرنگار عنوان کرد: کشنده سرقت شده در حالی در منطقه ابرقو یزد شناسایی و توقیف شد که پلاک جعلی ایران 11 به آن نصب  و گلگیرها  نیز باز و خودرو برای عدم شناسایی، شبرنگ کاری و یک کفی سنگ کش به آن متصل شده بود.

وی افزود: متاسفانه مقدار قابل توجهی لواز یدکی موجود در این کشنده مفقود شده است اما به خود این کشنده هیچ آسیبی نرسیده و سارق هم بازداشت شده است.

پیش از این یکی از رانندگان کامیون در شبکه های اجتماعی از  ناامنی در پایانه امیرکبیر اصفهان و سرقت کامیون‌ اف‌اچ‌ یک راننده  از داخل‌ پایانه انتقاد کرده بود.

این راننده کامیون عنوان کرده بود: در طی‌ سال از داخل‌ و خارج‌ کامیون های داخل‌ پایانه‌ سرقت های‌ متعددی‌ صورت‌ گرفته و همیشه‌ مسئولان و پیمانکاران‌ پایانه‌ از جبران خسارت‌ شانه‌ خالی‌کرده‌اند در صورتی‌ که در زمان ورود به‌ پایانه‌ قبض‌ ورود‌ صادر و هزینه‌ دریافت‌ می شود و پایانه‌ ملزم‌ به‌ حفظ و نگهداری‌ کامیون‌ های پارک شده است و باید‌ نسبت‌ به‌ وجهی‌ که‌ دریافت‌ می کند‌، خدمات ارایه‌ دهد‌.

به گزارش تین نیوز، وی با بیان این که طبق‌ قانون‌، باربری باید دارای پارکینگ، استراحتگاه‌، نمازخانه‌، حمام‌ و سرویس‌ بهداشتی‌‌ باشد‌، گفت: هیچ‌ کدام از این‌ خدمات‌ در پایانه‌ در اختیار‌ راننده‌ قرار نمی گیرد، سرویس های‌ بهداشتی‌ همیشه‌ کثیف‌ و غیرقابل استفاده‌ است‌ و درِ مسجد هم در بیشتر‌ مواقع‌ قفل بوده و هیچ‌ جایی نیز برای‌ استراحت‌ راننده‌ در نظر‌ گرفته‌ نشده‌ است.

پیدا شدن کامیون سرقتی
پیدا شدن کامیون سرقتی

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.