| کد خبر: 233579 |

◄ از المپیک توکیو چه خبر؟

کاروان ایران در روز پنجم المپیک توکیو مسابقات مهمی را پیش روی خود دارد.

تین نیوز

کاروان ایران در روز پنجم المپیک توکیو مسابقات مهمی را پیش روی خود دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پنجمین روز از المپیک ‌۲۰۲۰ توکیو فردا، چهارشنبه برگزار می‌شود و نمایندگان ایران در روزی شلوغ در هفت رشته به مصاف حریفان خود می‌رودند.  

در رشته‌های والیبال، بدمینتون، شمشیربازی،  بسکتبال، دوچرخه سواری، تیرو کمان و بوکس ورزشکارانی از ایران حضور دارند که رقابت خود را در روز پنجم آغاز می‌کنند.  

والیبال:

تیم ملی والیبال ایران فردا در سومین دیدار خود از گروه A و از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح مقابل کانادا به میدان می‌رود. ملی‌پوشان در دو دیدار خود مقابل لهستان و ونزوئلا پیروز شده‌اند و اکنون به دنبال کسب سومین برد پیاپی خود در دیداری مهم هستند. کانادا در بازیهای قبلی خود ۳-۲ به ایتالیا باخته و با حساب ۳ بر یک هم مغلوب ژاپن شده است.

بدمینتون:

ثریا آقایی که در اولین دیدار خود از رقابت‌های گروه G نماینده مالدیو را شکست داد، از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح مقابل هه بینگ جیائو از چین به میدان می‌رود.

آقایی تنها بدمینتون باز ایران در المپیک ۲۰۲۰ است که توانست به ۱۳ سال ناکامی بدمینتون ایران در کسب سهمیه پایان دهد و جواز حضور در بازی‌های توکیو را کسب کند.

شمشیربازی:

تیم ملی شمشیربازی ایران در بخش تیمی سابر از ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایتالیا می‌رود. ملی‌پوشان شمشیربازی که از کسب مدال انفرادی این ماده ناکام بودند اکنون شانس خود را در بخش تیمی امتحان می‌کنند.  

بسکتبال:

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود مقابل تیم آمریکا به میدان می‌رود. این دیدار سخت از ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه صبح آغاز خواهد شد و ملی‌پوشان که در طول تاریخ حضورشان در المپیک تنها یک برد در ۷۳ سال قبل کسب کرده‌اند، مقابل برترین تیم بسکتبال جهان به میدان می‌روند. ایران در بازی قبل به چک باخته است و آمریکا هم مغلوب فرانسه شده است.

دوچرخه سواری:

سعید صفرزاده، تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در توکیو از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در ماده تایم تریل انفرادی مردان رکاب می‌زند. ۳۸ دوچرخه ‌سوار دیگر در خط شروع این مسابقه قرار دارند.

صفرزاده در رقابت‌های دوچرخه سواری جاده به مسافت ۲۳۴ کیلومتر، موفق نشد به خط پایان برسد.  

تیر اندازی با کمان:

میلاد وزیری هم از ساعت ۱۱ و ۴۳ دقیقه در مرحله یک سی و دوم انفرادی مردان با بریدی الیسون از آمریکا رقابت می‌کند. تنها کماندار ایران در بازی‌های توکیو در اولین مسابقه خود که تعیین رنکینگ بود بین ۶۴ کماندار، جایگاه شصت و سوم را به دست آورد.  

بوکس:

دانیال شه‌بخش در مرحله یک هشتم نهایی وزن ۵۷ کیلو گرم مردان از ساعت ۱۴ و ۶ دقیقه با لازارو آلوارز از کوبا مبارزه می‌کند. این بوکسور ایرانی در نخستین مبارزه خود در مرحله یک شانزدهم مقابل محمد حاموت مراکشی به برتری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.