| کد خبر: 233503 |

◄ واژگونی اتوبوس مسافربری

متاسفانه هنوز ارگان های مرتبط با حوادث رانندگی در اتاق های فکر خود از کاربران جاده ای و رانندگان بهره نبرده و از تجربیات آنها استفاده نمی کنند.

تین نیوز

روز جمعه گذشته ( اول مرداد)  یک دستگاه اتوبوس در جاده ارتباطی سمنان به سرخه واژگون شد.

به گزارش تین نیوز، در این حادثه که ساعت پنج و ۵۰ دقیقه صبح روز اول مرداد در کیلومتر هفت محور سمنان به سرخه رخ داد، 15 نفر مصدوم شدند.

پس از این رخداد، سرهنگ کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان در این مورد گفت: علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل خستگی و خواب آلودگی بود.

بیشتر بخوانید:

به دنبال این اظهارات، محمد اتحادی راننده کامیون و عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در شبکه های اجتماعی نوشت: حتما راننده اتوبوس با خواب آلودگی خود به شدت  مبارزه کرده است، اما چند سوال کلیدی، چرا راننده اتوبوس وقتی با خواب آلودگی شدید روبه رو می شود، حق ندارد در اولین پارکینگ یا مجتمع خدماتی توقف کند حداقل یک ساعت استراحت کند که باعث خسارات و تلفات ناشی از تصادف نشود؟ چرا این حوادث اغلب مواقع شب ها اتفاق می افتد،  راننده ای که کل طول روز را استراحت کرده، دلیل نمی شود که حتما شب تا صبح کامل بیدار و سرحال است.  

وی افزود: این حادثه، حادثه اول نیست و حادثه آخر هم نیست بنابراین لازم است کارشناسان مربوطه با همفکری و دعوت از رانندگان پیشکسوت و با سابقه  راهکارهای مناسب و قابل اجرا  را در دستور کار قرار دهند که در آینده انشالله  وقوع چنین حوادثی  به صفر برسد.

این راننده کامیون عنوان کرد: متاسفانه هنوز ارگان های مرتبط با حوادث رانندگی در اتاق های فکر خود از کاربران جاده ای و رانندگان  بهره نبرده و از تجربیات آنها استفاده نمی کنند.                       

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.