| کد خبر: 233467 |

◄ داستان پزشکی که به خاطر همدردی با مردم دچار روانپریشی شد

این مرد، پزشک متبحر لنگرودی است که به دلیل مطالعه زیاد و همدردی با مردم فقیر و غصه خوردن و همزاد پنداری با آنها متاسفانه دچار روانپریشی شده بود!

تین نیوز

تصاویر  پیوست را کاربران شبکه های اجتماعی منتشر کرده و در توضیح آن نوشته اند: عکس های زیر تصویر یک گدا نیست! این مرد، پزشک متبحر لنگرودی است که به دلیل مطالعه زیاد و همدردی با مردم فقیر و غصه خوردن و همزاد پنداری با آنها متاسفانه دچار روانپریشی شده بود!

به گزارش تین نیوز، در ادامه این توضیحات که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، آمده است: دکتر پشت کاغذ سیگار نسخه می نوشت و مجانی بیماران را ویزیت می کرد! جالب این بود که تمام داروخانه های شهر خط دکتر را می شناختند و نسخه اش را می پیچیدند و البته به بیماران به دلیل احترام به دکتر ارزان تر حساب می کردند!

در ادامه این مطلب تاکید شده است: تشخیص دکتر عبدالله بسیار خوب بوده و خیلی ها وقتی از رفتن پیش دکترهای روز نتیجه ای نمی گرفتند، صبر می کردند تا او را در کوچه و خیابان بینند! او مطب نداشت و مثل دوره گردها در کوچه خیابان ها می گشت!

دکتر عبدالله پزشک دیوانه

در بخش دیگری از این مطلب خاطرنشان شده است: این پزشک سال هاست فوت کرده، ولی هنوز یاد و خاطره اش در ذهن  مردم هست! این عکس توسط آقای آل بویه، زمانی که طبق عادت در حال مطالعه کتاب قرضی از کتابفروشی میر فطروس بوده در همانجا گرفته شده و این عکس در یکی از جشنواره های عکاسی انگلستان جایزه دوم راگرفته است! دکتر عبدالله اهل اطراف رودسر بوده و همه جا پیاده می رفته، ولی پاتوق اصلیش لنگرود بوده است! روحش شاد!

پزشک لنگرودی

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 1

    عکس اول اشتباه