| کد خبر: 233466 |

◄ طرح ترافیک از فردا اجرا می‌شود

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از فردا طرح ترافیک اجرا خواهد شد و رانندگان تهرانی می‌بایست به این موضوع آگاهی داشته باشند و تردد خود را مدیریت کنند.

تین نیوز

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از فردا طرح ترافیک اجرا خواهد شد و رانندگان تهرانی می‌بایست به این موضوع آگاهی داشته باشند و تردد خود را مدیریت کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سرهنگ مجید رنجبر از رصد سرعت و ترافیک معابر سطح شهر از طریق سامانه‌ها و دوربین‌های نظارتی خبر داد و افزود: در حال حاضر ترافیک در معابر بزرگراهی همچون شهید همت، شهید زین الدین، شهید بابایی، شهید چمران و شهید سلیمانی، روان و بدون مشکل گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از اجرای دوباره طرح ترافیک از فردا خبر داد و گفت: در این چند روز تعطیلات طرح ترافیک اجرا نمی‌شد، اما از فردا این طرح اجرا شده و رانندگان تهرانی باید تردد خود را مدیریت کنند.

وی با تاکید بر اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت۲۲ تا ۳ بامداد اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: در تعطیلات شش روزه تهران، به واسطه تعطیلی مراکز معاینه فنی دوربین‌ها نداشتن معاینه فنی را ثبت نمی‌کردند، ولی رانندگان مطلع باشند که از فردا ثبت تخلف به روال قبل خود بازگشته و خودرو‌هایی که معاینه فنی نداشته باشند جریمه خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.