| کد خبر: 233439 |

◄ عذرخواهی هما از مسافران پرواز شیراز به بندرعباس

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با عذرخواهی از مسافران پرواز شماره ۳۳۸۸ شیراز به بندرعباس، گرمای هوا را علت عدم ارسال بار مسافران این پرواز اعلام کرده است.

تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با عذرخواهی از مسافران پرواز شماره ۳۳۸۸ شیراز به بندرعباس، گرمای هوا را علت عدم ارسال بار مسافران این پرواز اعلام کرده است.

به گزارش تین نیوز، در اطلاعیه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آمده است: "هما" ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز شماره ۳۳۸۸ شیراز به بندرعباس در روز جمعه یکم مردادماه، به اطلاع می‌رساند شرایط آب و هوایی یکی از مهمترین شاخص‌ها برای انجام پرواز است و از آنجایی که در روزهای اخیر در اغلب نقاط کشور، جبهه هوای گرم حاکم بوده، این موضوع در انجام پروازها بسیار تاثیرگذار بوده است.

این اطلاعیه می افزاید: در خصوص این پرواز، به رغم رعایت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر براساس دستورالعمل‌ها و با توجه به بالا رفتن لحظه‌ای دمای هوا و محدودیت وزنی هواپیما ATR و قدرت کم این نوع هواپیماها، پس از استارت هواپیما توسط خلبان تصمیم بر این گرفته شد که به دلیل رعایت رفاه حال مسافران، به جای کاهش تعداد نفرات، از بار کاسته و این پرواز بدون تاخیر انجام و بار مسافر با پرواز بعدی ارسال شود.

در پایان اطلاعیه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آمده است: بر همین اساس، پنج بسته به وزن ۲۲ کیلوگرم به دلیل‌ فاسد پذیر بودن با پرواز شماره ۳۳۸۸ شیراز به بندرعباس ارسال شد و ۲۲ بسته باقی مانده به وزن ۳۲۲ کیلوگرم از پرواز خارج شد که با هماهنگی با پرواز شماره ۳۳۷۶ امروز (اول مردادماه) در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شیراز به کیش و با پرواز شماره ۳۳۶۰ در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امروز (اول مردادماه) از کیش به بندرعباس ارسال‌ شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.