| کد خبر: 233405 |

◄ زمان بهره برداری از ترمینال جدید ایلام اعلام شد

مدیر فرودگاه ایلام از برنامه ریزی برای بهره برداری ترمینال جدید این فرودگاه تا پایان شهریور خبر داد.

تین نیوز
مدیر فرودگاه ایلام از برنامه ریزی برای بهره برداری ترمینال جدید این فرودگاه تا پایان شهریور خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز، محمد جواد یگانه  26 اردیبهشت ماه امسال در گفت و گو با روابط عمومی شرکت فرودگاه ها افزود: یکی از برنامه های اصلی فرودگاه در سال جاری بهره برداری از ترمینال جدید به مساحت 6000 مترمربع با اعتبار بالغ بر 445 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی تا پایان شهریور است.
مدیر فرودگاه ایلام عنوان کرد: پروژه ساخت موتورخانه مرکزی شامل ساختمان مرکزی به مساحت 270 مترمربع و 300 متر کانال آدم رو با تجهیزات کامل با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در حال اجراست که پیش بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: پروژه محوطه سازی فرودگاه به متراژ 2500 مترمربع در محدوده مجاورت ترمینال جدید و قدیم  با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال مراحل  برگزاری مناقصه را سپری می کند و طبق پیش بینی به عمل آمده تا پایان سال 1400 به بهره‌برداری خواهد رسید.
یگانه همچنین گفت: تجهیز ترمینال جدید با امکانات روز ازجمله برج های خنک کننده، نصب تسمه نقاله، کانتر پرواز، صندلی ترمینالی، چرخ دستی و غیره در حال تامین اعتبار است و تا پایان شهریور به پایان می رسد.
وی از بهره برداری پروژه انتقال NDB  در ارتفاعات جوزانوند ایلام تا پایان شهریور نیز خبر داد و افزود: از دیگر پروژه های فرودگاه ایلام در سال جاری می توان به خرید و اجرای دوربین مداربسته قسمتی از دیوار حفاظتی فرودگاه،  نصب دوربین مداربسته در نقاط  مورد نظر اداره کل هواشناسی استان ایلام اشاره کرد.
یگانه گفت: در صورت تامین اعتبار برای پروژه های جاده دسترسی به سایت گلایدپس GP  به طول 1800 متر و نیز استریپ سازی اطراف باند طبق استاندارد اقدام می شود.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.