| کد خبر: 233394 |

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش سفرهای بین‌شهری در سراسر کشور و به خصوص تهران و البرز خبر داد.

تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش سفرهای بین‌شهری در سراسر کشور و به خصوص تهران و البرز خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: هیچگونه پدیده جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است و از این نظر مشکلی در جاده‌های کشور وجود ندارد.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: گزارش‌های دریافتی از سراسر کشور حاکی از کاهش تردد در تمامی جاده‌ها و معابر و به خصوص جاده‌ها و معابر پیرامون دو استان تهران و البرز است. در حال حاضر نیز تردد به طور روان در تمام جاده‌های کشور و نیز جاده‌های منتهی به شمال وجود دارد و ترافیک پرحجم و سنگینی گزارش نشده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره انتشار تصاویر همراه با ازدحام خودروها در برخی جاده‌ها نیز گفت: روز گذشته و در پی اعلام اجرای محدودیت تردد، همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به اجرای طرح‌های کنترلی و درخواست از رانندگان برای صرفنظر از ادامه سفر کردند که در این حین در چند نقطه شاهد ازدحام تعداد خودروها بودیم که این موضوع مدتی بعد حل شده و امروز تاکنون چنین مشکلی وجود نداشت.

شیرانی با تاکید بر اینکه در محدودیت‌های اخیر مجوزهای صادر شده از سوی فرمانداری‌ها برای تردد بین‌شهری نیز فاقد اعتبار است، گفت: این موضوع با تصمیم و ابلاغ وزارت کشور اتخاذ شده است.

وی در مورد جریمه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی نیز گفت: در تهران و البرز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استقرار یافته و از خروج خودروهای با پلاک بومی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی شدیدا جلوگیری خواهند کرد. این وضعیت در دیگر شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی نیز وجود دارد.

شیرانی با بیان اینکه این بار اعمال محدودیت ها سخت گیرانه تر از قبل است، گفت: در مرحله اول همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان تذکر می‌دهند که به مبدا خود بازگردند. اما اگر اصرار بر سفر وجود داشته باشد با توجه به وضعیت قرمز یا نارنجی بودن شهر جریمه یک و نیم میلیون تومانی برای این خودروها اعمال شده و در نهایت بازهم اجازه سفر به آنان داده نشده و به مبدا خود باز خواهند گشت. اینطور نیست که برخی رانندگان تصور کنند که می‌توانند با پرداخت جریمه به سفر خود ادامه دهند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان از شهروندان خواست که از انجام هرگونه سفر پرهیز کرده و برای قطع زنجیره انتقال کرونا در خانه بمانند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.