| کد خبر: 233386 |

وضعیت پرداخت حقوق‌ها در تعطیلات ۶ روزه

سازمان برنامه و بودجه از پرداخت به موقع حقوق کارکنان در تعطیلات پیش رو خبر داد.

تین نیوز

 سازمان برنامه و بودجه از پرداخت به موقع حقوق کارکنان در تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تعطیلی بانک‌ها از ۲۹ تیرماه تا سوم مرداد با پایان ماه جاری و ابتدای ماه آینده همزمان شده است، یعنی زمانی که حقوق کارکنان دولت پرداخت می شود و این تقارن می‌تواند موجب ایجاد ابهام برای کارکنان در مورد زمان دریافت حقوق باشد.

در همین رابطه پیگیری از سازمان برنامه و بودجه با این اعلام همراه بود که هیچ مشکلی در پرداخت حقوق‌ها وجود ندارد و مجموع حقوق و مزایای کارکنان طی یکی - دو روز آینده و در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.

این در حالی است که خارج از جریان تعطیلات پیش رو نیز معمولا پرداخت حقوق کارکنان با تاخیر همراه نیست و در روال خود واریز می‌شود.

روز گذشته (دوشنبه) با پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس‌جمهور، تمامی ادارات و بانک‌های استان‌های تهران و البرز به مدت شش روز از سه‌شنبه هفته جاری تا پایان روز یکشنبه هفته آینده تعطیل اعلام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.