| کد خبر: 23336 |

حفظ ایمنی، نیازمند به روز رسانی تجهیزات است

 تین نیوز | برنامه‌ریزی خرید سیستم‌های هوانوردی ایمن و به‌روز و در اختیار قرار دادن آن به فعالان ارتباطات و ناوبری باید توسط مدیران و مسئولان ذی‌ربط صنعت هوانوردی در کوتاهترین زمان صورت بگیرد.

به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، سیداحمد مومنی‌رخ عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور در مراسم گرامیداشت روز جهانی الکترونیک هواپیمایی با اشاره به این موضوع که تامین اعتبارات و ایجاد بستر لازم برای تکمیل زیرساخت‌های هوانوردی از اصول مهم و اساسی در برنامه مسئولان برای متخصصان و کارشناسان اداره‌کل ارتباطات و ناوبری است، گفت: تامین تجهیزات مورد نیاز برای ایمنی بیشتر پروازها باید در راس همه امور قرار بگیرد چراکه مجموعه مورد نظر در اداره‌کل ارتباطات و ناوبری نیازمند تجهیزات مدرن و هماهنگ با نیازهای روز هستند.

وی در ادامه افزود: ایجاد سیستم‌های هوانوردی ایمن و در اختیار قرار دادن آن به فعالان ارتباطات و ناوبری و بهره‌برداری از آن توسط مجموعه عملیات هوانوردی باید توسط مدیران و مسئولان ذی‌ربط صنعت هوانوردی در کوتاهترین زمان صورت بگیرد.

مومنی‌رخ تصریح کرد: خوشبختانه تدابیر لازم برای ایجاد بستر بکارگیری این سیستم‌ها و تامین تجهیزات مورد نیاز اندیشیده شده به‌طوری‌که در ماه جاری اعتبارات لازم به این بخش اختصاص می‌یابد.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: با توجه به امنیت موجود در فضای کشورمان، تعداد پروازهای عبوری طی ماه‌های گذشته 2 برابر شده که ما باید بتوانیم نهایت بهره‌مندی را از این فرصت بدست آمده بکار گرفته و با تامین تجهیزات ایمن و مرتبط نسبت به حفظ آن اقدامات لازم را به‌عمل آوریم.

وی افزود: اداره‌کل ارتباطات و ناوبری به‌منظور ارائه خدمات و سرویس‌های مطلوب به ناوگان هوایی باید به تجهیزات لازم و مدرن دسترسی لازم را داشته باشد که اقداماتی در حال انجام است.
وی اظهار امیدواری کرد: پیش از پایان امسال بخش عمده‌یی از تجهیزات مورد نیاز خریداری و به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه گفت: تفاهمنامه‌یی بین ارکان صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور از جمله سازمان هواپیمایی، شرکت فرودگاه‌های کشور و هواپیمایی جمهوری اسلامی با جهاد دانشگاهی به‌منظور تقویت هرچه بیشتر تعاملات علمی، تحقیقاتی فی ما بین مبادله شده که با همت معاون عملیات هوانوردی و حضورو فعالیت همه کارشناسان این مجموعه اجرایی خواهد شد.

مومنی‌رخ اعلام کرد: توانمندی پرسنل فعال در اداره‌کل ارتباطات و ناوبری و دوره‌های تخصصی که گذرانده‌اند، نتیجه زیربناهای تحصیلی علمی مطلوب همکاران و فعالیت اساتید و پیشکسوتان این مجموعه است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.