| کد خبر: 233208 |

◄ فوت ماهیانه ۵۰ تاکسیران در هر پیک کرونا در تهران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که در پیک کرونا شاهد فوت ۵۰ راننده تاکسی در یک ماه بودیم و علی‌رغم دستور رئیس جمهور هنوز اقدامی در راستای واکسیناسیون راننده تاکسی‌ها صورت نگرفته است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که در پیک کرونا شاهد فوت ۵۰ راننده تاکسی در یک ماه بودیم و علی‌رغم دستور رئیس جمهور هنوز اقدامی در راستای واکسیناسیون راننده تاکسی‌ها صورت نگرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد روشنی در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون رانندگان تاکسی با بیان این‌که علی‌رغم تمام مکاتبات و دستورات اخذ شده هنوز واکسیناسیون رانندگان تاکسی انجام نشده است، اظهار کرد: رئیس جمهور در نامه واکسیناسیون رانندگان تاکسی دستور داده است که اقدام شود اما تاکنون اقدامی در مورد واکسیناسیون رانندگان تاکسی صورت نگرفته است.

وی با بیان این‌که متاسفانه بیش از ۲۵۰ راننده با پروانه فعالیت و همچنین ۱۵۰ راننده تاکسی که پروانه فعالیت آنها منقضی شده براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: تعداد رانندگان درگیر به کرونا زیاد است، چرا که ۲۵ درصد حمل و نقل عمومی تهران توسط تاکسی پوشش داده می‌شود و این افراد روزانه سه الی چهار میلیون نفر را جابه‌جا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان این‌که در پیک کرونا ماهانه ۵۰ راننده نیز فوت کرده‌اند، اظهار کرد: متاسفانه در فضای مجازی مصاحبه من به گونه‌ای برداشت شده که گویا ماهانه ۵۰ راننده تاکسی براثر ابتلا به کرونا فوت می‌کنند، در حالی که باید بگویم در پیک کرونا حتی شاهد فوت ۵۰ راننده تاکسی در یک ماه بودیم.

روشنی با بیان این‌که باید اقدامی موثر در راستای واکسیناسیون رانندگان تاکسی انجام شود، تصریح کرد: این افراد اقشار آسیب پذیر هستند و حقوق ثابتی ندارند پس اگر جان خود را از دست بدهند خانواده آنها درگیر مشکل معیشتی می‌شوند و باید فکری به حال آنها کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.