| کد خبر: 233201 |

◄ هنوز واکسیناسیون رانندگان اتوبوس عملی نشده است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام مرگ ۱۶ نفر در این شرکت بر اثر کرونا، گفت: هنوز وعده های مسئولان در خصوص تزریق واکسن به رانندگان عملی نشده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام مرگ ۱۶ نفر در این شرکت بر اثر کرونا، گفت: هنوز وعده های مسئولان در خصوص تزریق واکسن به رانندگان عملی نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمود ترفع در مورد آخرین وضعیت واکسیناسیون رانندگان اتوبوس گفت: از ابتدای آغاز واکسیناسیون کرونا تقریبا هر هفته طی مکاتباتی با ستاد کرونا خواستار تزریق واکسن برای رانندگان اتوبوس شدیم، اما متاسفانه تا کنون رانندگان در اولویت تزریق قرار نگرفتند و هیچ راننده اتوبوسی از طریق شرکت واحد اتوبوسرانی واکسن دریافت نکرده مگر اینکه سنش به افرادی که فراخوان شدند مطابقت داشته باشد.

وی با بیان اینکه تا امروز ۸۳ نفر در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به کرونا مبتلا شده اند که از این میان ۱۶ نفر در همه مشاغل از جمله راننده، تعمیرکار و ... بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، گفت: ما تمام اقدامات را برای اینکه اتوبوس و رانندگان آن در مقابل ابتلا به کرونا ایمن باشند انجام داده ایم و تنها مسئله این است که باید مردم ضمن رعایت استفاده از ماسک، مسائل بهداشتی را رعایت کنند. به گونه ای که همواره تاکید کردیم که بهتر است مردم حتما اسپری الکل به همراه داشته باشند. چرا که درست است که ما در ابتدای خطوط و بعد از هر سرویس همه بخش های اتوبوس را ضد عفونی می کنیم اما از آنجایی که تعداد مسافران زیاد است این ضدعفونی کارساز نیست و بهتر است که خود مسافران محلول ضدعفونی همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه دو هفته پیش با حضور رئیس جمهور مراسم افتتاحی در معاونت حمل و نقل انجام شد که رئیس جمهور وعده داد که رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی نیز در اولویت دریافت واکسن قرار می گیرند، گفت: تا کنون که چنین اتفاقی رخ نداده و با اینکه مکاتبات زیادی انجام داده ایم اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده و به نظر می رسد کمبود فعلی واکسن سبب شده که مسئولان بهداشتی نتوانند به سراغ سایر اولویت های دریافت واکسن بروند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.