| کد خبر: 23320 |

۲۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسید

تی فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در تابستان امسال و در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۲۳ میلیون تردد توسط دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در جاده‌ها به ثبت رسیده ‌است.
printنسخه قابل چاپ
 
سرهنگ محمد مرادی اظهار کرد: در مجموع آمار کشته‌شدگان در صحنه ناشی از تصادفات 6 ماهه امسال در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش چشمگیری داشته ‌است.
 
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه کاهش چشمگیر تصادفات در شهریور ماه را سبب کاهش آمار تصادفات در 6 ماهه اخیر دانست و عنوان کرد: امسال در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در مجموع 23 میلیون تردد توسط دستگاه‌های تردد شمار ثبت شده که از افزایش 17 درصدی ترددها در محورهای استان کرمانشاه حکایت دارد.
 
سرهنگ مرادی پیرامون اصلی‌ترین دلایل تصادفات در جاده‌های استان گفت: عدم توانایی در کنترل وسایل  نقلیه به علت سرعت بالا و تا حدودی نشئت گرفته از خستگی، انحراف به چپ ناشی از سبقت و عدم رعایت فاصله طولی از عمده‌ترین علل تصادفات در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ است.
 
وی با اشاره به اینکه 50 گشت محسوس و 30 گشت نامحسوس در جاده‌های استان حضور داشته‌اند افزود: محورهای کرمانشاه به سنندج، اسلام آبادغرب به پل‌دختر و محور دالاهو به سرپل ذهاب از محورهای پر‌تصادف در 6 ماهه ابتدایی سال بوده‌اند.
 
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه عنوان کرد: در سفرهای تابستانی بیش از 60 درصد تصادفات محورهای مواصلاتی در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد که سرعت بالا و خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان علت اصلی در آن تصادفات است.
 
سرهنگ مرادی گفت: از60 درصد تصادفات 34 درصد آن‌ها در قالب واژگونی خودروها با علت خواب‌آلودگی رانندگان اتفاق افتاده که این امر پرهیز از رانندگی در غیر حالت هوشیاری کامل را الزامی می‌کند.
 
وی خواستار استراحت کافی رانندگان پیش از رانندگی شد و افزود: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی همچون پرهیز از سبقت در جاده‌های دو طرفه و سرعت غیر مجاز، بستن کمربند ایمنی، عدم استفاده از تلفن همراه و رعایت فاصله طولی در محورهای مواصلاتی الزامی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.