| کد خبر: 233174 |

مرکز پژوهش‌ها موافق تفکیک وزارت راه و شهرسازی است

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به موافقت مرکز پژوهش‌های مجلس با طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: ناچار به این جراحی بزرگ برای ساماندهی بازار مسکن و وضعیت راه‌ها هستیم.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به موافقت مرکز پژوهش‌های مجلس با طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: ناچار به این جراحی بزرگ برای ساماندهی بازار مسکن و وضعیت راه‌ها هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تدوین طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: با ادغام وزارت راه و شهرسازی حوزه مسکن، ناوگان حمل و نقل ریلی و عمومی، برنامه‌ریزی شهری دچار مشکلات اساسی شد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: مرکز پژوهش‌های مجلس در زمان بررسی لایحه ادغام وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده بود با این لایحه مخالف است اما به دلایلی این لایحه در مجلس تصویب شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی دارای ده‌ها معاونت و اداره کل است که مدیریت و هماهنگی آن کار سختی است و گردش امور در این وزارتخانه قوی نیست.

وی با تاکید بر لزوم جراحی بزرگ در وزارت راه شهرسازی گفت: تفکیک این وزارتخانه به نفع مردم و کشور است و قطعاً در ساماندهی بازار مسکن و پیشرفت حمل و نقل ریلی و عمومی تاثیرات جدی خواهد داشت.

شاکری از مکاتبه کمیسیون عمران با مرکز پژوهش‌ها در مورد طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: مرکز پژوهش‌ها نیز با تصویب این طرح در صحن علنی مجلس موافق است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.