| کد خبر: 233080 |

◄ ۶۰۲ فقره پروانه عبور بارهای ترافیکی در استان قزوین صادر شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور ۶۰۲عدد پروانه عبور بارهای ترافیکی در این استان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

تین نیوز

سید مرتضی نصری، قزوین- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور ۶۰۲عدد پروانه عبور بارهای ترافیکی در این استان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوزاز قزوین، علیرضا معیری‌پور افزود: پروانه عبور بارهای ترافیکی مربوط به آن دسته از بارهایی است که ابعاد و وزن آنها بیش از حد استاندارد بوده و برای تردد در جاده ها باید مجوز از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این پروانه ها موارد و محدودیت‌هایی چون سرعت، مسیر مجاز و ساعت حرکت و سایر مقررات بسته به نوع ، طول و عرض و وزن و ارتفاع بار درج شده و راننده موظف به رعایت آنها است.

به گفته معیری‌پور هدف از صدور پروانه عبور ترافیکی، ایمنی تردد و حفاظت از جاده و ابنیه فنی راهها و جلوگیری از بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:در حال حاضر پایانه کالا و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آبیک دو مرکز متولی صدور پروانه عبور ترافیکی در سطح استان قزوین هستند که از تعداد ۶۰۲ پروانه صادر شده در سه ماهه نخست امسال ۳۶۸فقره توسط آبیک و ۲۳۴ فقره نیز توسط پایانه کالا صادر شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.