| کد خبر: 233021 |

اعمال خاموشی بدون برنامه در بخش خانگی ممنوع شد

وزیر نیرو گفت: از این پس به جز موارد اضطراری، اعمال خاموشی به مردم، بدون برنامه پذیرفتنی نیست و مدیران عامل شرکت‌های توزیع باید به صورت دقیق و منظم برای اجرای آن نظارت کامل داشته باشند.

تین نیوز

وزیر نیرو گفت: از این پس به جز موارد اضطراری، اعمال خاموشی به مردم، بدون برنامه پذیرفتنی نیست و مدیران عامل شرکت‌های توزیع باید به صورت دقیق و منظم برای اجرای آن نظارت کامل داشته باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از توانیر، رضا اردکانیان ساعت یک بامداد امروز (چهارشنبه) با حضور در ستاد فرماندهی پیک بار ۱۴۰۰، بر نحوه اجرای برنامه‌های مدیریت بار و تأمین برق مشترکان نظارت کرد.

وزیر نیرو در گفتگو با مدیران عامل شرکت‌های برق سراسر کشور، جزئیات تصمیمات روز گذشته در هیأت دولت و بازدید معاون اول رئیس جمهور از مرکز دیسپاچینگ را تشریح کرد.

اردکانیان با تاکید بر این که برای جلوگیری از بروز خاموشی در بخش خانگی باید نهایت تلاش بکار بسته شود، افزود: در این روزهای کرونایی اهمیت استمرار تأمین برق بیمارستان‌ها و مراکز حساس و حتی خانه‌های مردم بسیار مهم و خط قرمز ماست.

اردکانیان گفت: شرکت‌های توزیع برق در سراسر کشور موظف هستند جداول احتمالی خاموشی را با دقت کافی و به صورت گسترده در رسانه ملی و کانال‌های ارتباطی با مردم منتشر کنند.

وزیر نیرو افزود: از این پس، به جز موارد اضطراری، اعمال خاموشی به مردم، بدون برنامه پذیرفتنی نیست و مدیران عامل شرکت‌های توزیع باید به صورت دقیق و منظم برای اجرای آن نظارت کامل داشته باشند.

اردکانیان تصریح کرد: مدیران هم با حضور در رسانه‌ها و گفتگو با مردم، ضمن تشریح وضعیت برای آنان، صدای مردم را نیز بشنوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.