| کد خبر: 232974 |

برق هیچ بیمارستانی قطع نشده و نمی شود

در زمان اعمال خاموشی‌های نوبت‌بندی شده در کلان‌شهر تهران، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برق بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری واکسن‌های کووید 19 قطع نشده و نخواهد شد.

تین نیوز

در زمان اعمال خاموشی‌های نوبت‌بندی شده در کلان‌شهر تهران، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برق بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری واکسن‌های کووید 19 قطع نشده و نخواهد شد.

به گزارش تین نیوز، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: پیرو انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص قطع برق برخی از بیمارستان‌های تهران به اطلاع هموطنان می‌رساند شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در زمان اعمال خاموشی‌های نوبت‌بندی شده ناشی از عدم تعادل تولید و مصرف برق در کشور، اقدام به قطع برق هیچ یک از بیمارستان‌های پایتخت یا مراکز نگهداری از واکسن‌های کووید 19 نکرده و در صورت تداوم شرایط فعلی، تامین برق مراکز درمانی همچنان از اهم اولویت‌های اجرایی بوده و برق این مراکز، تحت هر شرایطی قطع نخواهد شد.

اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درباره قطع برق بیمارستان‌ها

بدیهی است، تمامی مراکز حساس همچون بیمارستان‌ها باید به منظور مقابله با قطع برق ناگهانی ناشی از حوادث شبکه و وقوع آسیب‌های پیش‌بینی نشده به تجهیزات و تاسیسات توزیع برق شهری و ارائه خدمات به بیماران تا زمان رفع نقص توسط کارشناسان این شرکت، مجهز به مولدهای اضطراری باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.