| کد خبر: 232967 |

۵۰ هزار میلیارد ریال در دوره شورای پنجم برای قطار شهری هزینه شده است

نایب رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه از ابتدا تاکنون ۷۵ هزار میلیارد ریال برای ساخت و اجرای قطارشهری مشهد هزینه شده است، گفت: ۵۰ هزار میلیارد ریال از این مبلغ در دوره تصدی پنجمین شورای شهر مشهد هزینه و پرداخت شده‌ است.

تین نیوز

 نایب رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه از ابتدا تاکنون ۷۵ هزار میلیارد ریال برای ساخت و اجرای قطارشهری مشهد هزینه شده است، گفت: ۵۰ هزار میلیارد ریال از این مبلغ در دوره تصدی پنجمین شورای شهر مشهد هزینه و پرداخت شده‌ است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد نوروزی، در نطق پیش از دستور یکصد وسی و ششمین جلسه علنی شورای شهر ، افزود: ظرف چهار سال اخیر توفیقات خوبی در مدیریت شهری مشهد حاصل شد.

وی اضافه کرد: شورای پنجم شهر مشهد، شهرداری این کلانشهر را در دوران رکود تحویل گرفت و با شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز مواجه شد اما با وجود همه اینها توسعه در شهر رشد شتابانی داشت.

بیشتر بخوانید:

قطارشهری مشهد در پایان صفر خدمات ویژه دارد

نایب رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه طی چهار سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه شهر انجام شده است، اظهارکرد: اجرای هزار و ۴۰۰ هکتار جنگل‌کاری، مناسب‌سازی معابر و پیاده‌راههای مشهد، ساماندهی کارگران در این شهر، بهسازی و توسعه فضاهای گردشگری مشهد بخشی از اقدامات موثر و موفق مدیریت شهری در طول فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد بوده است.

نوروزی تصریح کرد: توجه به حقوق شهروندی، توسعه فضای سبز شهری مشهد، همچنین اقدامات کم‌نظیر در محدوده بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر امام رضا (ع) و تغییر رویکرد در این مجموعه از بزرگ‌پروژه‌ها به سمت کوچک‌پروژه‌ها از دیگر اقدامات مفید انجام شده در این دوره است.

وی ادامه داد: شفافیت امور اجرایی نیز در حوزه شهرسازی مشهد در همین دوره شورای شهر اتفاق افتاد و در قالب سامانه‌های مختلف اطلاعات پروژه‌ها بارگزاری شدند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد، افزود: مشکلات پروژه های بزرگ اقتصادی مشهد نیز در این دوره رفع شد و همچنین اقدامات توسعه‌ای خوبی در حوزه بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی انجام شد.

نوروزی در ادامه گفت: البته در کنار این موفقیتها نتوانستیم برخی از کارهایی را که به دنبالش بودیم از جمله پهنبه‌بندی حریم شهر مشهد، طرح بلندمرتبه‌سازی شهر، طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر امام رضا (ع) و پروژه‌های مکمل زیارت را به سرانجام برسانیم که امیدواریم اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد این موارد را پیگیری کنند و به سرانجام برسانند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.