| کد خبر: 232940 |

محور هراز ساعت ۱۷ امروز باز می شود

معاون مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به اینکه تردد در محور هراز تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است، گفت: در حال حاضر در‌ ‌مسیر رفت و برگشت محورهای کندوان و فیروزکوه همچنین آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ تردد روان است.

تین نیوز

معاون مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به اینکه تردد در محور هراز تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است، گفت: در حال حاضر در‌ ‌مسیر رفت و برگشت محورهای کندوان و فیروزکوه همچنین آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ تردد روان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، مهدی مخبر درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

محور هراز ساعت 17 امروز باز می شود

وی با اشاره به اینکه تردد در محور هراز تا ساعت 17 امروز ممنوع است بیان کرد: در حال حاضر تردد روان در‌ ‌مسیر رفت و برگشت محورهای کندوان و فیروزکوه همچنین آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ داریم.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در حال حاضر ‌در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس ترافیک سنگین است.

مخبر درباره وضعیت جوی جاد‌ه‌ها تصریح کرد:‌ در محورهای تهران-شمال و دیگر جاده‌های کشور، بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

  ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 19 تا 20

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2319 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای جاده ای، نسبت به روز قبل 4.2 درصد کاهش تردد نشان می دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌ آزادراه کرج-تهران-کرج پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

معاون مرکز مدیریت راه‌ها بیان داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 129 هزار تردد‌، آزادراه تهران-کرج با 123 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 116 هزار تردد، ثبت شد.

محور هراز امروز‌ هم مسدود است

مخبر یادآور شد : محور هراز محدوده تونل‌های سد‌، وانا‌، تکاور و زیار باغ در راستای اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل از ساعت 08:00 تا 17:00 امروز مسدود است و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، جاده شهداد-نهبندان‌،  محور فرعی شمشک-دیزین جاده پونل-خلخال و محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.