| کد خبر: 23294 |

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از عملیات تعریض محور قائمشهر - فیروزکوه

تین نیوز | مدیركل راه و شهرسازی مازندران به همراه مدیر راهداری این اداره كل از اجرای عملیات تعریض و ارتقای محور قائمشهر- فیروزكوه بازدید كرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، حیدر نوروزی در این بازدید ضمن اعلام تاكید ویژه وزیر راه و شهرسازی در خصوص ارتقاء و ایمن سازی محورهای استان خاطر نشان ساخت: اقبال و استقبال عموم كاربران جاده ای برای تردد از سطح محورهای مازندران بالاست ، از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی این پروژه داشته باشیم.

وی مهمترین مشكل مازندران را در بخش توسعه شبكه راهها ، تملك اراضی دانسته و افزود: اراضی مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی و اجتماعی بسیار با ارزش بوده و این مسئله با وجود كمبود اعتبار جهت خرید اراضی ، ما را برای توسعه شبكه راههای استان دچار مشكل كرده است.

نوروزی با بیان این مطلب كه تعریض و ارتقای جاده های مازندران نیازمند عزم ملی است ، اظهار داشت : نمایندگان مردم استان در مجلس با تلاش مضاعف برای تامین اعتبار استان در مجلس شورای اسلامی بكوشند.
مدیركل راه و شهرسازی مازندران نیز در این بازدید ضمن اشاره برمحدودیتها و چالشهای موجود در روند اجرایی پروژه های راهسازی در استان گفت: علاوه بر تعریض و ارتقای محور باید عملیات ایمن سازی نیز در اولویت كاری قرار گیرد.

نوروزی اجرای عملیات تعریض و چهارخطه كردن تمامی محورهای اصلی و شریانی استان از جمله محور ارتباطی هراز ، قائمشهر - فیروزكوه و احداث كمربندی در شهرهای استان را از مهم ترین پروژه های راهسازی در مازندران برشمرد.

گفتنی است مدیركل راه و شهرسازی استان علاوه بر این محور ، از محور فرعی پل سفید - محمدآباد - ساری نیز بازدید و دستوراتی را برای ایمن سازی محور فوق ابلاغ كرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.