| کد خبر: 23291 |

مازندران نیازمند ارتقای محورهای روستایی است

تین نیوز |  مدیركل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : با توجه به شرایط جغرافیایی و منطقه ای مازندران ، بهسازی و ارتقای آن باید در سرلوحه كاری باشد.

به گزارش تین نیوز از  روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، حیدر نوروزی در نشست مسولان این اداره كل با پیمانكاران حوزه راه روستایی ضمن قدردانی از تعامل و همكاری آنها با مجموعه راه و شهرسازی عنوان كرد : مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی وبه طبع تنوع فراورده های كشاورزی ، مسئله راههای مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریعتر ، آسانتر و در عین حال ارزانترین فرآورده ها به بازار مصرف یكی از اصلی ترین دغدغه های ذهنی مسئولان استان و این اداره كل است.

وی ضمن اشاره به پروژه ها و قراردادهای متعدد عمرانی این اداره كل با پیمانكاران اظهار داشت: با توجه به كثرت پروژه ها و حضور فعال پیمانكاران ، ما این عزیزان را به عنوان همكاران خود تلقی می نماییم چرا كه عملكرد مطلوب و خوب آنها موجب اعتبار و سربلندی مجموعه است.

نوروزی تاكید كرد : انجام یك كار عمرانی مطلوب و بزرگ نیازمند تعامل ، همدلی و حس مسؤلیت پذیری پیمانكاران با مجموعه اداره كل است.
وی در این نشست از مشاركت خوب روستاییان در خصوص بهسازی و آسفالت راههای روستایی مازندران یاد كرد و تصریح نمود: این اداره كل در سال گذشته ، با مشاركت خوب روستاییان توانست عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی این استان را به طور گسترده در دستور كار خود قرار داده ، تاجایی كه بر اساس ارزیابی صورت گرفته استان برتر در سطح كشور شد.

سهراب طور مسؤل راه های روستایی راه و شهرسازی مازندران نیز در این نشست اظهار داشت : از اول امسال تا به امروز بیش از 170 كیلومتر از راههای روستایی استان مشاركت مردمی روستاییان بهسازی و آسفالت شده است.
وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در نظر است امسال 450كیلومتر از راههای روستایی مازندران با مشاركت مردمی بهسازی و آسفالت شود.

مسؤل راه های روستایی راه و شهرسازی مازندران عنوان كرد: در مشاركت مردمی ( سال 93 ) هزینه تهیه و تامین قیر توسط دولت و هزینه اجرای عملیات آسفالت توسط مردم پرداخت می شود.
گفتنی است در این نشست نیز پیمانكاران بخش راه روستایی موانع و مشكلات كاری و اداری خود را با مدیركل راه و شهرسازی استان مطرح كردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.