| کد خبر: 232907 |

◄ دمای 50 درجه، شرجی هوا، موج پنجم کرونا؛ معطلی رانندگان در بندر امام

یک راننده کامیون عکس پیوست را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که بیانگر وضعیت اعلام بار در پایانه بار بندر امام در شرایط بسیار گرم این بندر و شروع موج پنجم بیماری کرونا است.

تین نیوز

یک راننده کامیون عکس پیوست را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که بیانگر وضعیت اعلام بار در پایانه بار بندر امام در شرایط بسیار گرم این بندر و شروع موج پنجم بیماری کرونا است.

به گزارش تین نیوز، زمان این عکس مربوط به پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ و مکان آن سالن اعلان بار پایانه بندر امام خمینی  و نشان دهنده  ازدحام بیش از حد رانندگان در دمای ۵۰ درجه و شرجی هوا و شروع موج پنجم کرونا است.

رانندگان می گویند حضور پررنگ دلالان بار در این پایانه موجب می شود بخش زیادی از کالاها بدون حضور برخی رانندگان در سالن اعلان بار و از طریق دلالان، به آنان تعلق گیرد و بدین ترتیب بارگیری برای رانندگانی که عموما از استان های دیگر به بندر امام می آیند زمانبر و خسته کننده و خطرناک از جهت شیوع بیماری است.

بیشتر بخوانید:

رانندگان بین شهری و بین المللی چه زمانی واکسینه می شوند؟

قابل ذکر است چند روز پیش رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان، خواست رانندگان حرفه ای بین المللی و برون شهری در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند.

داریوش امانی در بخشی از نامه ای که تیر ماه امسال به معاون بهداشت وزارت بهداشت ارسال کرد، نوشت: رانندگان حرفه ای اعم از شاغلان بخش کالا و مسافر و داخلی ( درون و برون شهری) یا بین المللی، به سبب مسئولیت شغلی ارایه خدمات مستمر در زنجیره تامین کالاها و خدمات کشور به رغم اجرای سختگیرانه پروتکل های بهداشتی، قویا در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار داشته که نسبت دو برابری رانندگان متوفی بر اثر ابتلا به کرونا نسبت به جمعیت شاغلان این حرفه در مقایسه با میانگین اعلامی کشوری، حاکی از مراتب فوق است.

پایانه بار بندر امام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.