| کد خبر: 232900 |

محور هراز امروز‌ و فردا مسدود است

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز در راستای اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل از ساعت ۸ تا ۱۷ امروز و فردا ۱۴ تیر، ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

تین نیوز

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز در راستای اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل از ساعت ۸ تا ۱۷ امروز و فردا ۱۴ تیر، ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

محور هراز امروز‌ و فردا مسدود است

وی گفت: محور هراز محدوده تونل‌های سد‌، وانا‌، تکاور و زیار باغ در راستای اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل از ساعت 08:00 تا 17:00 امروز تا فردا 14  تیر ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر  جاده پونل-خلخال، ‌محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110، جاده شهداد-نهبندان‌، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور فرعی شمشک-دیزین و محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

  ترافیک جاده‌‌ها کمتر شد

محرابی‌نیا تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2320 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 4.4 درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

وی اظهار کرد: تردد از محور هراز تا ساعت 17 امروز ممنوع است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در‌ ‌مسیر رفت و برگشت محور کندوان و فیروزکوه همچنین آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ نشان می‌دهد.

محرابی‌نیا می‌افزاید: در حال حاضر ‌ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - ساوه محدوده احمدآباد مستوفی داریم.

وی درباره وضعیت جوی جاد‌ه‌ها بیان داشت:‌ در محورهای تهران-شمال و دیگر جاده‌های کشور، بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

‌ 3 آزادراه پرتردد کشور در شبانه روز گذشته

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 152 هزار تردد‌، آزادراه تهران-کرج با 125 هزار تردد و آزادراه قزوین-کرج با 120 هزار تردد، ثبت شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.