| کد خبر: 23289 |

بازدید معاون استاندار اصفهان از پروژه‌های راهسازی غرب استان

تین نیوز |   معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان ضمن بازدید از مراحل ساخت، مسائل و مشكلات فراروی برخی از پروژه‌های راهسازی غرب استان را مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز  روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا همدانیان معاون برنامه‌ریزی استانداری اصفهان و محمود محمودزاده مدیركل راه و شهرسازی استان از مهمترین پروژه‌های راهسازی غرب استان در شهرستانهای فلاورجان، لنجان، فریدن، خوانسار و بوئین میاندشت بازدید كردند.

در این بازدید كه فرمانداران هر شهرستان نیز حضور داشتند ضمن بازدید از مراحل ساخت، مسائل و مشكلات فراروی برخی از پروژه‌های راهسازی هر شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیركل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از پروژه باند دوم زرین‌شهر – سفیددشت، این مسیر را پل ارتباطی استانهای چهارمحال و بختیاری، خوزستان و بوشهر دانست و با توجه به ترافیك بالای این محور بر تسریع این پروژه تاكید كرد و اظهار داشت: این مسیر به عنوان كوتاهترین مسیر به اهواز و بوشهر می‌باشد و طول این پروژه 20 كیلومتر تا حوزه استحفاظی استان چهارمحال و بختیاری است كه مراحل 18.5 كیلومتر آن به پایان رسیده و در صورت آزاد سازی چند كیلومتر باقیمانده بقیه مراحل نیز انجام خواهد شد.

از مهمترین پروژه‌هایی كه مورد بازید قرار گرفت تونل خوانسار بود كه با احداث این تونل، شهرستان خوانسار به بوئین میاندشت متصل می شود.

محمودزاده با مهم خواندن این پروژه گفت: با احداث این پروژه در واقع دسترسی استان مركزی از سمت خمین به استان اصفهان آسانتر خواهد شد.

وی كل طول این تونل را 1200متر با 4 كیلومتر راهسازی راههای ارتباطی آن عنوان كرد و اظهار داشت: تاكنون 402 متر از طرف ورودی تونل و حدود 70 متر از طرف خروجی حفاری گردیده كه با 90 درصد خاكبرداری و 8 هزار مترمكعب خاكریزی در مجموع حدود 477 متر حفاری تونل انجام شده است. محمودزاده از مشكلات مهم اجرای این پروژه را بافت سنگ، مشكلات زمین‌شناسی و سختی سنگ دانست.

شایان ذكر است همچنین در این بازدید یكروزه پروژه‌های پل گردنه آبنیل، تقاطع غیرهمسطح بوئین میاندشت- افوس، محور دامنه – خوانسار و روكش آسفالت و لكه‌گیری محور نجف آباد- داران (دو راهی سد) مورد بازدید قرار گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.