| کد خبر: 232870 |

◄ اجرای طرح راهداری محوری در ۶هزار کیلومتر از راه‌های استان قزوین

طرح راهداری محوری در ۶هزار کیلومتر از راه‌های استان قزوین در حال اجرا است

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: طرح راهداری محوری در ۶هزار کیلومتر از راه‌های این استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین احسان شهبازی افزود: در این طرح که از اول ادریبهشت ماه با اولویت راههای شریانی آغاز شده است ۱۳ فعالیت شامل ساماندهی تابلوها و علائم، ساماندهی حفاظ‌ها، ایمن سازی نقاط پرتصادف، لکه گیری، اصلاح شیب شیروانی، بازسازی و تسطیح حریم جاده، شانه سازی، تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی طولی و نقطه ای، تنقیه و پاکسازی پل ها و ابنیه فنی در طول راهها انجام می شود.

وی اضافه کرد: ۲۷۰ نیروی راهدار به همراه ۲۰۰دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب ۲۷ اکیپ راهداری با حضور مستمر در سطح راههای استان مشغول انجام خدمات راهداری محوری هستند.

شهبازی ادامه داد:در مدت دوماه اجرای این طرح تاکنون انجام  ۱۶هزار و ۷۷۷متر مربع لکه گیری و حذف چاله و خرابی آسفالت، شستشو و رنگ آمیزی هزار و ۸۰۳ مورد ابنیه فنی مانند پلها و دیوارهای حایل، ۲۲۵مورد تنقیه پلها و اصلاح و پاکسازی دستکها و دیوارهای هدایت آب، ۴۷۰هزار و ۹۶۰ متر تسطیح حریم راه و اصلاح شیب شیروانی راه ها و تعمیر و اصلاح سیستم روشنایی به طول ۴۳ کیلومتر و روشنایی نقطه ای به تعداد ۲۶ عدد از جمله اقدامات انجام شده توسط راهداران استان بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، تکمیل و احیای خط‌کشی ها به طول ۲۹۸ کیلومتر و اصلاح و تخلیه قنوها و تخلیه مصالح از حاشیه راه به تعداد ۱۸۶ مورد و ۲۶۱هزار و ۶۶۳ متر  شانه سازی یا تعریض شانه راه را از دیگر  اقدامات انجام شده در مدت اجرای این طرح عنوان کرد.

شهبازی افزود:اجرای این طرح که  با هدف ارتقای ایمنی جاده های استان و با استفاده از ظرفیتهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در حال انجام است تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.