| کد خبر: 232817 |

از کلانتری می خواهم اقدامات لازم را انجام دهد

معاون اول رییس جمهور با اشاره به حادثه برای اتوبوس خبرنگاران و فوت دو خبرنگار گفت: کسانی که مسئول بودند باید پاسخگو باشند. جامعه خبرنگاری هم موضوع را پیگیری کند و من هم از آقای کلانتری می خواهم که اقدامات لازم را انجام دهد.

تین نیوز

معاون اول رییس جمهور با اشاره به حادثه برای اتوبوس خبرنگاران و فوت دو خبرنگار گفت: کسانی که مسئول بودند باید پاسخگو باشند. جامعه خبرنگاری هم موضوع را پیگیری کند و من هم از آقای کلانتری می خواهم که اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه مسئولیت ستاد احیای دریاچه ارومیه با شماست و با توجه با حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران، اهالی رسانه خواستار عذرخواهی آقای کلانتری بودند اما این اتفاق نیفتاد، آیا دولت قصدی برای برکناری کلانتری به دلیل عدم پذیرش مسئولیت خود در حادثه تصادف اتوبوس خبرنگاران و فوت دو خبرنگار دارد و اقدام دولت در این خصوص چیست؟ اظهار کرد: یک اتفاق خیلی تلخی رخ داده است.‌ به خانواده خبرنگاران فوت شده تسلیت می گوییم و آرزوی سلامت و شفا برای خبرنگاران مصدوم داریم.

وی ادامه داد: دستگاه ها برنامه های اجرایی تنظیم می کنند و از خبرنگاران برای بازدید از برنامه های خود دعوت می کنند. گاهی اوقات از این اتفاقات ناگواری هم رخ می دهد و آن دستگاه نباید از مسئولیت شانه خالی کند و باید مسئولیت قبول کند و اقدام مناسب انجام دهد. به موقع حضور داشته باشد و سعی کند امکاناتی که لازم است را فراهم کند و اطمینان داشته باشد همه امکانات لازم و مناسب را فراهم کند. کسانی که مسئول بودن باید پاسخگو باشند جامعه خبرنگاری موضوع را پیگیری کند و من هم از آقای کلانتری می خواهم که اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

مسئولان محیط زیست به‌جای توجیه، پاسخگو باشند

جهانگیری همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا کلانتری حاضر به عذرخواهی نیست، افزود: مسئولان هر دستگاهی اگر قصوری در انجام کاری داشته باشند باید با شهامت عذرخواهی کنند.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه و مطالبه خبرنگاران را حتما دنبال می کند، افزود: من آن دو خبرنگار را می شناختم. آنها جزو بهترین خبرنگاران بودند. وقتی خبر فوت آنها را شنیدم خیلی متاثر شدم. حتما تذکر لازم را می دهم.

معاون اول رییس جمهور در پاسخ به سوالی درباره ادامه مذاکرات برجام گفت: من در جریان مذاکرات نیستم و باید از آقای عراقچی سوال کنید.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که دولت چه اقدامی برای رفع مشکل و اعتراض کارگران صنعت نفت انجام داده است، خاطرنشان کرد: مصوبه ای امروز در هیات دولت تصویب کرده ایم که برای کارکنان صنعت نفت است. وزیر نفت، رییس سازمان اداری استخدامی و رییس سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد مفصلی دادند که آن را تصویب کردیم که در حدی دغدغه کارکنان رسمی صنعت نفت که طبق بودجه برای آنها محدودیتی ایجاد شده بود را  برطرف می کند که از فردا اجرایی می شود. برای کارکنان قراردادی هم قرار شد وزیر تعاون پیگیری کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.