| کد خبر: 232814 |

مدیر منطقه یک شهرداری همدان مطرح کرد:

◄ زیرسازی و آسفالت ریزی میدان بیمه و بلوار شهید اسلامیان

با آغاز سال جاری فعالیت اکیپ آسفالت بر اساس درخواست شهروندان همدانی در تمامی معابر در حال انجام است.

تین نیوز

در ادامه عملیات عمرانی و ساماندهی معابر در سطح منطقه یک شهرداری همدان، زیرسازی و آسفالت ریزی میدان بیمه و بلوار شهید اسلامیان با هدف بهبود تردد شهروندان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز، دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به شروع عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری معابر سطح منطقه یک عنوان کرد: با آغاز سال جاری فعالیت اکیپ آسفالت بر اساس درخواست شهروندان  همدانی در تمامی معابر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی در سطح منطقه یک با استفاده از روش های فلاسک و دستی انجام می شود افزود: با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته سعی داریم تا کیفیت زندگی شهروندان را در حوزه های شهری افزایش داده و هرچه بیشتر به سمت استاندارد شدن حرکت نماییم.

او ادامه داد:  از سال گذشته عملیات پیاده رو سازی و استاندارد سازی بلوار شهید اسلامیان آغاز شد، عملیات پیاده رو سازی این بلوار به اتمام رسیده و پروژه در مراحل انتهایی خود است که شاهد استقبال چشمگیر شهروندان از این پیاده رو هستیم.

دهبانی صابر افزود: عملیات تراش آسفالت بلوار شهید اسلامیان از هفته گذشته آغاز شده است و پس از درزگیری های لازم هم اکنون نیز شاهد آسفالت ریزی این معبر هستیم.

وی گفت: از عواملی که باعث افزایش عمر آسفالت می شود نحوه زیرسازی و جنس آن می باشد که در این راستا تمامی اقدامات بر اساس استاندارهای لازم و با نظارت مهندیسن فنی منطقه صورت می پذیرد تا بتوانیم کیفیت و عمر آسفالت را افزایش دهیم.

او با بیان اینکه طی 2 سال گذشته سعی شده است تا معابر پرتردد که تقاضای بیشتری برای آسفالت ریزی آنها وجود دارد شناسایی شده و عملیات آنها صورت پذیرد مطرح کرد آسفالت ریزی از طریق چهار اکیپ و به تناسب موقعیت در معابر اصلی شهر از طریق دو اکیپ با استفاده از دستگاه فینیشر و در کوچه ها و معابر فرعی نیز با همکاری دو اکیپ به صورت دستی انجام می پذیرد.

دهبانی صابر با اشاره به اینکه بلوار شهید اسلامیان به صورت رفت و برگشت 1200 متر طول و 10 متر عرض دارد افزود: حدود 2 هزار تن آسفالت جهت آسفالت ریزی این معبر و میدان بیمه مورد نیاز است، با توجه به پر تردد بودن این معابر از فناوری لایه زیرین ژئوتکستایل جهت عملیات آسفالت ریزی آن انجام می شود که این محصول از الیاف پلی پروپیلن و پلی استر تشکیل شده و استفاده از این لایه باعث از بین رفتن ترک های انعکاسی، افزایش مقاومت در برابر پوسیدگی و سایش و افزایش طول عمر آسفالت می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.