| کد خبر: 232792 |

بهسازی و نگهداری راه‌های منتهی به مرز کشور با اعتبار بیش از ۳۱۵ میلیارد تومان

شانزدهمین نشست کمیته ساماندهی امور پایانه‌های مرزی با حضور قائم مقام ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دبیر و اعضای کمیته ساماندهی پایانه‌های مرزی برگزار و گزارش عملیات بهسازی و نگهداری راه‌های منتهی به مرز کشور با اعتبار بالغ بر ۳۱۵ میلیارد تومان ارایه شد.

تین نیوز

شانزدهمین نشست کمیته ساماندهی امور پایانه‌های مرزی با حضور قائم مقام ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دبیر و اعضای کمیته ساماندهی پایانه‌های مرزی برگزار و گزارش عملیات بهسازی و نگهداری راه‌های منتهی به مرز کشور با اعتبار بالغ بر ۳۱۵ میلیارد تومان ارایه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این نشست فرامرز مداح قائم مقام ریاست این سازمان و رئیس کمیته ساماندهی پایانه‌های مرزی با اشاره به اهمیت بهسازی راه‌های منتهی به مرز در بهبود وضعیت حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت در کشور اظهار داشت : طی سال ۹۹ و سه ماهه اول سال جاری عملیات بهسازی و نگهداری راه‌های منتهی به مرز کشور با اعتبار بالغ بر ۳۱۵ میلیارد تومان انجام شد که مشتمل بر عملیات روکش آسفالت، اجرای عملیات تثبیت، تعریض و بهسازی و لکه گیری در ۳۲ محور منتهی به مرزهای کشور است .

وی افزود : با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته در کمیته ساماندهی پایانه‌های مرزی محورهای دسترسی به پایانه مرزی اولویت‌بندی شده ، محورهای ارتباطی ۱۱ مرز در اولویت قرار گرفت و پیگیری لازم برای تأمین اعتبار مورد نیاز صورت می‌پذیرد.

مداح در خصوص احداث جایگاه‌های سوخت در پایانه‌های مرزی اظهار داشت : به منظور تسهیل در تردد ناوگان و خدمات رسانی مطلوب به رانندگان ترانزیت این موضوع حائز اهمیت است و در جلسه کارشناسی این سازمان دردست بررسی است.

بر اساس این گزارش، جواد هدایتی مدیرکل دفتر حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت و دبیر کمیته ساماندهی پایانه‌های مرزی به موضوع صدور خدمات کارت عابر بانک در پایانه‌های مرزی اشاره کرد و افزود: این موضوع در راستای رفع مشکلات رانندگان ترانزیتی برای دریافت خدمات در داخل کشور مطرح شده و مقرر است نشستی با حضور شرکت مجری و بانک عامل برگزار شده و ابعاد حقوقی و مالی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

گفتنی است در بخش دیگری از این نشست، مهران قربانی مشاور رئیس سازمان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارکنان پایانه‌های مرزی، افزود : علاوه بر دوره‌ها ی برنامه‌ریزی شده در راستای ارتقای دانش حرفه‌ای کارکنان، می‌بایست بسته‌های آموزشی کاربردی به همراه سرفصل‌های مشخص ویژه سطوح مختلف مدیریتی و کارکنان تهیه و عملیاتی گردد.

به گزارش پ، شایان ذکر است، سایر اعضای کمیته ساماندهی پایانه‌های مرزی با حضور در این نشست درخصوص هریک از بندهای دستورکار جلسه تبادل نظر کرده و پیشنهادهای راهبردی ارایه نمودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.