| کد خبر: 232791 |

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی سازمان شهرداری‌ها:

◄ قزوین به عنوان شهر دوستدار دوچرخه شناخته شده است

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با اقدامات شهرداری قزوین در حوزه ترویج دوچرخه‌سواری طی سال‌های اخیر این شهر به عنوان شهر دوستدار دوچرخه شناخته شده است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با اقدامات شهرداری قزوین در حوزه ترویج دوچرخه‌سواری طی سال‌های اخیر این شهر به عنوان شهر دوستدار دوچرخه شناخته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ مرضیه حصاری در ارتباط ویدیوکنفرانس با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: شهرداری قزوین اقدامات قابل توجهی را طی سال‌های اخیر در زمینه حمل‌ونقل پاک به انجام رسانده و قزوین به عنوان شهر دوستدار دوچرخه شناخته شده است.

او اجرای بیش از 42 کلیومتر مسیر دوچرخه را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود: در این شهر احداث 75 کیلومتر مسیر دوچرخه نیز به تصویب رسیده است که اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

این مسئول برنامه‌های فرهنگی و آموزشی شهرداری قزوین در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: این موضوع با برگزاری همایش‌های متنوع نظیر هم‌رکابی مدیران شهری با شهروندان، هم‌رکابی مدیران ترافیکی با شهروندان و پویش فاصله عرضی ایمن پیگیری شده است.

به گفته حصاری؛ طراحی نرم افزار کاربردی دوچرخه، اقدام دیگر شهرداری قزوین در حوزه حمل‌ونقل پاک بوده است و آموزش دوچرخه‌سواری ایمن به مردم در بوستان‌ها، همایش‌ها و.... نیز از سایر اقدامات این نهاد به شمار می‌رود.

او تصریح کرد: این قبیل اقدامات موجب شده است تا شهر قزوین با وجود دارا بودن کمتر از یک میلیون نفر جمعیت، با کلان‌شهرها رقابت شایسته‌ای داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.