| کد خبر: 232789 |

◄ زمان انتخابات کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان کالای کشور؛ ۱۴ تیر

14 تیرماه 1400 روز سرنوشت ساز ادامه فعالیت کانون با هئیت مدیره جدید و بازگرداندن آن به جایگاه اصلی خود و روز احترام به خواست رانندگان و انجمن های صنفی و انتخاب افراد شایسته برای داشتن کانونی مقتدر است.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای با توجه به انتخابات کانون سراسری انجمن های صنفی کارگری رانندگان کالای کشور، ۱۴ تیر ماه روز برگزاری این انتخابات را روزی سرنوشت ساز برای فعالان این بخش توصیف کرد.

به گزارش تی نیوز، خداداد بکرانی گفت: سال ها بود که شاهد عدم  سعی و تلاش کانون انحصاری انجمن های صنفی کارگری رانندگان کالای کشور برای حل مشکلات و خواسته های رانندگان و مالکان بودیم.

وی افزود: کانونی که سال ها مآمن یک عده معزول و رانده شده برای رسیدن به مقاصد شخصی و به دست آوردن جایگاه و رانت شخصی بود.

این راننده کامیون تاکید کرد: عدم مسئولیت پذیری آنان برای  انجام وظیفه قانونی (حفظ ودفاع ازحقوق قانونی و مشروع اعضاء و بهبود وضعیت اقتصادی آنها) در حل مشکلات رانندگان موجب انباشته شدن مشکلات و تبدیل آنها به معضل شده و در این سال ها هر انجمن معترضی نیز سرکوب و نابود شد. 

بیشتر بخوانید:

 وی تاکید کرد: بر این اساس، 14 تیرماه 1400 روز سرنوشت ساز برای  فعالیت کانون با هئیت مدیره جدید و بازگرداندن کانون به جایگاه اصلی خود و روز احترام به خواست رانندگان و انجمن های صنفی رانندگان و روز انتخاب افراد شایسته برای داشتن کانونی مقتدر است.

بکرانی ادامه داد: اکنون نوبت انجمن های صنفی رانندگان کالاست که به تآسی و تبیعت از خواست رانندگان برای انتخاب هئیت مدیره و بازرسانی شایسته و دلسوز و غیر وابسته، تلاش کنند.

این راننده کامیوندار گفت: امیدواریم نمایندگان انجمن های صنفی  با حضور آگاهانه و پرتلاش و مقتدرانه و دلسوزانه خود در مجمع عمومی 14 تیر کانون شرکت و با انتخاب به جا، درست و شایسته، آغازگر یک شروع خوب برای یک کانون لایق انجمن ها و رانندگان و مالکان باشند.

بکرانی افزود: قدر این موقعیت حساس را بدانیم و از آن به بهترین نحو ممکن برای ساختن یک کانون مقتدر و سپردن آن به دست افراد باکفایت استفاده کنیم.

انتخابات+کانون

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    اگر افرادی که سرکارمی آیند واقعا وازته دل به مشکلات راننده گان واقفند ومی توانند کاری برای سختی کار وسنوات انجام دهند وارد شوند اگر نمی توانند جا رابرای افراد با سواد خالی کنند الان ببینید راننده گان واحد شهری بابیست سال سابقه بازنشته می شوند ولی راننده گان بیابان سختی کار که ندارند هیچ تازه بجای هشت سال سنوات 72تا80سه چهار سال سابقه دارند حققشان پایمال شده وانجمن ها کاری نتوانسته اند انجام بدهند پس باید افراد حرف زن باسواد وآشنا به درد راننده گان وارد میدان شوند وگرنه مثل سالهای قبل نتوانند کاری انجام دهند چه فایده ای دارد انجمن فقط اسم ورسمش باقی می ماند

  • راننده پایه یکم کیهان 0 0

    اصلأ اطلاع رسانی نشد که ما کاندید بشویم وحتما منتخب بودم شک نکنید