| کد خبر: 232762 |

◄ جابه‌جایی 470 میلیون تن کالا توسط فعالان حمل کالای جاده ای قزوین

رییس انجمن صنفی کارفرمایان شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین درحمایت از تشکلات صنفی این صنعت از جابه جایی 470 میلیون تن کالا توسط فعالان حمل کالای جاده ای و مشکل عدم تامین قطعات یدکی و لاستیک توسط مسئولان برای این قشر خبر داد.

تین نیوز

سید مرتضی نصری: قزوین -رییس انجمن صنفی کارفرمایان شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای جادهای استان قزوین درحمایت از تشکلات صنفی این صنعت از جابه جایی 470 میلیون تن کالا توسط فعالان حمل کالای جاده ای و مشکل عدم تامین قطعات یدکی و لاستیک توسط مسئولان برای این قشر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین؛ از سوی انجمن صنفی کارفرمایان شرکت ها و موسسان حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین عصر پنجشنبه با برگزاری جشنی به مناسبت میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور دوره سیزدهم از دست اندرکاران ستاد انتخاباتی جامعه رانندگان و حمل و نقل کالا در قزوین تشکر و قدردانی شد.

در این مراسم که با حضورسید مجید حلاج زاده رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور، رجب رحمانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان کانون انجمن صنفی استادکاران و کارگران صنعت ساختمان، سیار مه رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان و کارگران استان و جمعی از رانندگان برگزار شد، از حضور موثر رانندگان در انتخابات تقدیر شد.

رضا میرزاخانی در این مراسم صنعت حمل و نقل کالا را از ارکان مهم وتاثیرگذار اقتصاد کشور دانست و اظهار‌ داشت: توجه‌به زیرساخت‌های حمل‌ و نقل و حل مشکلات دست اندرکاران این بخش می‌تواند میزان خدمات‌ دهی مناسب و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها را چند برابر کرده و سهم این بخش را در تولید ناخالص ملی که اکنون 9 درصد است افزایش دهد.

125555

 

رضا میرزاخانی تصریح کرد:  در استان قزوین 90 شرکت حمل و نقل کالا فعالیت می کنند که 34 شرکت در پایانه لیا و بقیه در سایر مناطق استان مستقر هستند.

وی بیان کرد: بیش از 18 هزار راننده در این شبکه حمل و نقلی در استان در خدمت مردم هستند و با جابجایی کالا در اقتصاد کشور نقش آفرین هستند.

رئیس هئیت مدیره انجمن صنفی کار فرمایان شرکت‌های حمل و نقل کالای استان قزوین یادآورشد: صنعت حمل و نقل در 9 درصد تولید ناخالص تاثیر گذار است و با جابجایی 90 درصد کالاها در شبکه جاده ای نقش رانندگان در این عرصه بسیار مهم و ارزشمند است.

میرزاخانی اظهارداشت: رانندگان شبکه حمل و نقل کالا با چالش های متعددی از جمله گرانی قطعات خودرو،  هزینه سنگین تامین لاستیک آزاد، مواجه هستند که امیدواریم رئیس جمهور جدید برای حل مشکلات اقدام کند.

عضو هیئت مدیره کانون حمل و نقل کشور گفت: در سال گذشته 350 میلیون تن کالای بدون بارنامه و 470 میلیون تن کالای با بارنامه توسط فعالان این صنعت جابجا شد.

 

1111555555

در این مراسم از رانندگانی که در گرم شدن فضای انتخابات در ستادها فعالیت کردند تشکر و قدردانی شد.

در ادامه میرزاخانی به عنوان نماینده مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور در استان قزوین معرفی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.