| کد خبر: 232748 |

احداث راه‌آهن سنندج از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه احداث راه‌آهن سنندج اولویت یک وزارتخانه است، از افتتاح این پروژه در آینده نزدیک خبر داد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه احداث راه‌آهن سنندج اولویت یک وزارتخانه است، از افتتاح این پروژه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به فرودگاه سنندج و در جمع خبرنگاران، در تشریح اهداف سفر خود به استان کردستان گفت: هدف از این سفر بازدید از طرح‌ها و پروژه‌ها و افتتاح چند پروژه مهم است که از نیازهای مبرم توسعه‌ای  استان به شمار می‌رود.

وی افزود: امروز به لطف الهی پس از سال‌ها  پروژه راه سنندج-مریوان که یکی از پروژه های سخت و زمانبر بوده است، افتتاح می‌شود. کار و تلاشی که در دو سال اخیر بر روی این پروژه انجام شد، سبب شد که پروژه به سرانجام برسد.

بیشتر خوانید:

اعلام زمان بهره‌برداری از قطار سنندج

اسلامی ادامه داد: امروز بخشی از کریدور شمال-جنوب در نوار غربی کشور را نیز افتتاح خواهیم کرد. اقدامی که در راستای ایجاد  فرصت‌های توسعه در استان کردستان انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت فرودگاه سقز گفت: همکاران من امروز بازدیدی از آخرین وضعیت فرودگاه سقز خواهند داشت که بتوانیم در ماه‌های آینده دومین فرودگاه استان را نیز به افتتاح برسانیم.

اسلامی به وضعیت راه آهن سنندج نیز اشاره کرد و افزود: پروژه راه آهن به خوبی در حال انجام است. این پروژه اولویت یک وزارت راه و شهرسازی است. امروز همکاران من از این پروژه بازدید خواهند کرد و امیدواریم در ماه‌های آینده سوت قطار در ایستگاه سنندج شنیده شده  و مردم عزیز کردستان نیز از نعمت راه‌آهن بهره‌مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.