| کد خبر: 232743 |

از سوی تشکل های صتفی رانندگان صورت می گیرد:

◄ طرح مشکلات رانندگان با رئیس جمهور

تلاش می شود تا قبل از استقرار عملی و قانونی ایشان در راس قوه مجریه فهرست مشکلات رانندگان تحویل دفتر ایشان گردد.

تین نیوز

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور در پاسخ به درخواست تعدادی از رانندگان این بخش برای طرح مشکلات با ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، گفت: قبل از شروع انتخابات از سوی تشکل های رانندگان، جلسه ای با نماینده ستاد آقای رئیسی برگزار و تاحدودی مشکلات به اطلاع ایشان رسانده شد و ایشان هم قول بررسی و حل مشکلات را دارند.

به گزارش تین نیوز، حمید حسین زاده افزود: البته به پیشنهاد تشکل های صنفی،  مقرر شد جامعه حمل و نقل جاده ای کشور ابتدا به طور یکپارچه از کاندیداتوری آقای رئیسی حمایت کند و بعداز برگزیده شدن ایشان لیست مشکلات اساسی را  که حدودا در هشت بند تهیه شده است تحویل دفتر ایشان نمایند.

بیشتر بخوانید:

وی عنوان کرد: بر همین اساس یک ستاد مرکزی حمل و نقل در تهران و ستادهای دیگری در بقیه شهرهای بزرگ کشور تشکیل و حمایت های  لازم از ایشان به عمل آمد.

حسین زاده افزود: حال که ایشان رئیس جمهور شده اند تلاش می شود تا قبل از استقرار عملی و قانونی ایشان در راس قوه مجریه فهرست مشکلات مذکور تحویل دفتر ایشان گردد.

وی گفت: البته نظر شخصی بنده جدایی حمل و نقل از وزارت راه و شهرسازی و مستقل شدن آن با عنوان  وزارت حمل و نقل است که این امر  نیازمند تصویب مجلس بوده و شاید به این زودی ها  شاید محقق نشود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 2 0

    اون کسی که بنا هست این مشکلات رو به سمع و نظر ریاست جمهوری برسونه لطفا اگه بهتون بر نمیخوره و دکان و دستگاه خودتون بهم نمیخوره ، حتما شغل رانندگی بین شهری را در مشاغل سخت قرار بدهند.
    بارها مشاهده شده دوستان و روئسای اتحادیه‌های رانندگان و کامیونداران از ترس اینکه بیمه‌ی رانندگی جزو مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب بشه و دوستان دست‌اندرکار که همگی همین بیمه را دارا هستند از ترس بازنشستگی بعد ۲۰ سال و از ریاست افتادن و تمام شدن دوران ریاست‌شون به شدت مخالفت کردند...
    نون حلال ببرید سر سفره‌ی زن و بچه‌تون

  • علی ایوبی 1 0

    سختی کار بدون در نظر گرفتن سن برخورد قاطع با مسافربر های شخصی رفع قوانین دست و پا گیر و تعویض خودروهای فرسوده با حداقل سود و وام بلند مدت و اقساط پایین داشتن فروشگاه‌های قطعات و لاستیک با قیمت پایین و کیفیت خوب اینها مشکلات عمده رانندگان است و مشکلات دیگر که خود سازمان در جریان آنها است و هیچ کاری انجام نمیده

  • راننده 1 0

    حداقل مشکل سنوات 72تا80راننده گان راکه باربریها نریخته اند وبجای هشت سال سه چهارسال سابقه وجود دارد رابه گوش آقای رییسی برسانید تاراه حلی پیدا شود حتی باگرفتن بقیه ازخود راننده تاهشت سال سابقه کامل شود واین حق محقق شود وراننده گان به حق قانونی خودبرسند