| کد خبر: 232704 |

افزایش پروازهای فرودگاه ایرانشهر از هفته جاری

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن ۱ پرواز از هفته جاری به برنامه پروازهای فرودگاه ایرانشهر خبر داد.

تین نیوز

 نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن یک پرواز از هفته جاری به برنامه پروازهای فرودگاه ایرانشهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن ۱ پرواز از هفته جاری توسط شرکت پارس ایر به برنامه پروازهای فرودگاه ایرانشهر خبرداد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: با رایزنی های انجام شده با مسولان سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران شرکت جدیدالتاسیس پارس ایر از دوشنبه ۱۴ تیرماه یک پرواز مستقیم در مسیر تهران ایرانشهر و بلعکس با هواپیمای جت منطقه ای بمباردیهCRJ-200 برقرار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به جایگاه استراتژیک ایرانشهر بعنوان مرکز جغرافیایی،فرهنگی و اجتماعی و پزشکی و دانشگاهی جنوب بلوچستان بدلیل تعداد کم پرواز های هفتگی بین ۲تا ۳ مورد مردم این شهرستان و شهرستان های مجاور با به جان خریدن خطرات جاده ای برای مسافرت به تهران مجبور به استفاده از فرودگاه‌های کنارک و زاهدان و حتی کرمان  هستند.

درخشان ادامه داد: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه ایرانشهر مطالبه چندین ساله کادر درمان و سرمایه گذاران و مردم منطقه است که با استقبال و پشتیبانی شما مردم عزیز در آینده بصورت روزانه پرواز برنامه ای به مقصد تهران و در صورت استقبال پرواز به مشهد مقدس برقرار خواهد شد.

نماینده مردم ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، راسک و بخش های بنت، لاشار، آشار و آهوران در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه بالای هواپیماهای مسافربری انتظار می رود مسولین نهادهای مستقر در منطقه و مردم ایرانشهر و حومه جهت رونق فرودگاه ایرانشهر و برقراری پرواز های بیشتر این فرودگاه را بعنوان اولویت اول خود برای سفر انتخاب نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.