| کد خبر: 232695 |

فراخوان آنلاین برای ۳۰۰هزار خودروی تسلا در چین

تسلا برای ۳۰۰ هزار خودرو در چین فراخوان صادر کرده تا نرم افزار کمک راننده را به طور آنلاین آپدیت کند.این نخستین فراخوان آنلاین خودروهای تسلا در چین است.

تین نیوز

تسلا برای ۳۰۰ هزار خودرو در چین فراخوان صادر کرده تا نرم افزار کمک راننده را به طور آنلاین آپدیت کند.این نخستین فراخوان آنلاین خودروهای تسلا در چین است.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، رگولاتورهای چینی روز گذشته اعلام کرد تسلا برای حدود ۳۰۰ هزار خودروی «مدل ۳» و «مدلY» را که در چین ساخته یا به این کشور وارد شده‌اند، فراخوان صادر کرده است. این فراخوان مربوط به آپدیت آنلاین نرم افزاری مربوط به کمک راننده است، بنابراین لازم نیست مالکان خودروهایشان را به کارخانه یا نمایندگی برگردانند.

سازمان دولتی قانونگذاری بازار چین در وب سایت خود اعلام کرد این اقدام به عملکرد کمک راننده در خودروهای برقی مربوط است. درحال حاضر ممکن است راننده به طور تصادفی این سیستم را فعال کند و در نتیجه سرعت خودرو به طور ناگهانی افزایش می‌یابد.

فراخوان آنلاین نرم افزار برای خودروهای تسلا، نخستین بار است که در چین اجرا می‌شود و ۲۴۹ هزار و ۸۵۵ خودروی مدل ۳ و مدل Y ساخته شده در چین و ۳۵ هزار و ۶۶۵ خودروی مدل ۳ وارداتی را شامل می‌شود.

درحال حاضر تسلا خودروهای گفته شده را در کارخانه‌ای واقع در شانگهای می‌سازد و در ماه می ۳۳ هزار و ۴۶۳ خودروی برقی ساخت چین را فروخته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.