| کد خبر: 232686 |

سامانه پاسخگویی۲۴ ساعته شرکت هواپیمایی کیش راه اندازی شد

شرکت هواپیمایی کیش در راستای افزایش سطح و کیفیت خدمات رسانی و پاسخگویی و ارتباط مستمر با مسافران خود، سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته راه اندازی کرد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی کیش در راستای افزایش سطح و کیفیت خدمات رسانی و پاسخگویی و ارتباط مستمر با مسافران خود، سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته راه اندازی کرد.

به گزارش تین نیوز از هواپیمایی کیش، این سامانه با بهره‌مندی از نیروی انسانی آموزش دیده، یکی از پیشرفته‌ترین مراکز تماس در میان شرکت های هواپیمایی خواهد بود.

این سامانه با شماره تماس ۴۸۶۸۱۳۰۰ برای شهروندانی تهرانی و سایر شهرهای کشور با پیش‌کد ۰۲۱-۴۸۶۸۱۳۰۰ به صورت ۲۴ ساعته حتی در زمان تعطیلات، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان و مسافران گرامی هواپیمایی کیش خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.