| کد خبر: 232644 |

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل خبر داد

◄ ارائه تخفیف 60 درصدی برای طرح اقدام ملی مسکن

اردبیل - رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از ارائه تخفیفات 60 درصدی برای طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل خبر داد.

تین نیوز

محمدرضا انوری در گفتگو با تین نیوز، اظهار کرد: استان اردبیل با 12 هزار مهندس و شش هزار و 300 مهندس دارای پروانه در رشته‌های هفت‌گانه در استان اردبیل در حوزه ساخت و ساز ارائه خدمات کیفی و مطلوب را در دستور کار قرار داده است.

 

انوری تصریح کرد: رویکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان با همکاری سایر نهادها ارتقا کیفی ساخت و سازها و تقویت نظارت‌های بیشتر بر ساخت طرح اقدام ملی مسکن است که در این زمینه سعی شده تا تخفیف 60 درصد نیز به صاحبان این واحدها ارائه شود.

 

وی گفت: با هدف شفاف‌سازی امور و ارائه خدمات هر چه سریعتر تمامی فعالیت‌ها و ارجاعات سازمان نظام مهندسی در بستر الکترونیکی انجام می‌شود و تلاش بر این است تا در کمترین زمان بیشترین ارائه خدمات را شاهد باشیم.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از عقد تفاهمنامه با نهادها و دستگاه‌های مختلف با ارائه خدمات فنی و مهندسی خبر داد و افزود: سعی ما بر این است تا در همه این فعالیت‌ها ارتقا کیفی و افزایش توانمندی جامعه مهندسی را در بهبود شرایط ساخت و سازها و عمران و آبادانی استان مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.