| کد خبر: 232635 |

نقص فنی ترمز، علت تصادف صبح امروز اتوبوس با تریلی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، نقص فنی ترمز اتوبوس را علت اصلی تصادف صبح امروز یک دستگاه اتوبوس با تریلی که با کشته شدن ۵ نفر همراه بود، اعلام کرد.

تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، نقص فنی ترمز اتوبوس را علت اصلی تصادف صبح امروز یک دستگاه اتوبوس با تریلی که با کشته شدن ۵ نفر همراه بود، اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلی گفت: اتوبوس از مبداء زاهدان به مقصد آباده در حرکت بوده که به علت نقص فنی از ناحیه ترمز با جدول وسط جاده برخورد و در سمت مسیر مقابل واژگون و در این حالت با یک دستگاه تریلی متوقف در مسیر مخالف برخورد و متوقف می شود.

وی ادامه داد: اتوبوس با ۳۹ سرنشین از مبدا زاهدان به مقصد آباده در حرکت بوده که به علت نقص فنی از ناحیه ترمز با جدول وسط جاده برخورد و در سمت مسیر مقابل واژگون و در این حالت با یک دستگاه تریلی متوقف در مسیر مخالف برخورد و متوقف می شود.

بیشتر بخوانید:

واژگونی اتوبوس در دهشیر ۵ کشته و ۳۳ مصدوم بر جا گذاشت

جزئیات حادثه تصادف اتوبوس در دهشیر یزد

سرهنگ شیرانی گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه تیم‌های پلیس و عوامل امداد و نجات در محل حاضر و نسبت به رسیدگی فوری به تصادف اقدام کردند.

وی ادامه داد: اگر چه نقص فنی حادث قابل پیش بینی نبوده، ولی بستن کمربند ایمنی سرنشینان وسایل نقلیه عمومی و مسافربری قطعاً در جلوگیری از بروز جراحات و کاهش شدت صدمات در هنگام تصادفات احتمالی بسیار موثر خواهد بود.

وی گفت: برابر مقررات رانندگی نیز بستن کمربند ایمنی برای راننده و تمامی سرنشینان خودروها الزامی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.