| کد خبر: 23256 |

آغاز به کار سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

تین نیوز | مدیر توسعه ، منابع اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان در حاشیه مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی اداره كل گفت: اطلاع رسانی باید به صورت دقیق و صحیح انجام شود.

به گزارش  تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان كرمان، كفاش‌پور افزود: این پایگاه پس انجام كار كارشناسی ، مطالعه و امكان سنجی ، با هدف اطلاع رسانی وسهولت دسترسی بهتر مردم به خدمات الكترونیك راه‌اندازی شده است. 

وی با تاكید بر تداوم و پویایی اخبار اداره گفت: آنچه كه مهم است شروع به كار سایت نیست بلكه تداوم و به روز بودن اخبار است  كه برای تحقق این هدف در مرحله نخست توجه معاونان و روسای ادارت شهرستان ها در این خصوص بسیار حائز اهمیت است. 
كفاش‌پور افزود: اكنون سایت حاضر در ابتدای مسیری طولانی قرار دارد و امید است بتوالنیم از طریق آن در جهت اطلاع رسانی مناسب و تكریم ارباب رجوع گام برداریم.

وی ضمن تاكید بر لزوم به روز بودن اخبار در این پایگاه ، گفت : به روز بودن خبرهای ارسالی از سوی مدیران كمك موثری در ارتقای كیفی  سایت خواهد بود و روند ارتباط گیری و تعامل صحیح در این خصوص اهمیت بسیاری خواهد داشت.

در ادامه مدیر روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان كرمان، ضمن تشكر از مساعدت مدیر كل از معاونان و روسای ادارت خواست: به منظور اطلاع رسانی شایسته از رویدادهای اداره كل كلیه رویدادهای حوزه فعالیت خود را از جمله انجام طرح های پژوهشی ، برگزاری كارگاه‌های تخصصی، بازدید مقامات استانی و شهرستانی و برگزاری نشست ها، سمینارها و جلسات سخنرانی را به روابط عمومی ارسال كنند.

علی شهیدی افزود: اطلاع رسانی در این سایت در قالب اخبار حوزه اداره كل ، گفت و گو ، گزارش تحلیلی، گزارش تصویری و مقاله به صورت مستمر صورت می پذیرد و مخاطبان به راحتی می تواند از طریق رایانه و یا تلفن همراه محتوای الكترونیكی این سایت دسترسی یافته و از آن استفاده كنند.
 
وی تصریح كرد: ثبت شکایات یا درخواست های مردمی، درخواست ملاقات با مدیر کل،  ارائه انتقادات و پیشنهادات، پیگیری صورت وضعیت، نظر خواهی ارباب رجوع، اخذ مجوز از کمیسیون حریم راه و پیگیری مكاتبات اداری نیز از طریق این پایگاه امكان‌پذیر است و مردم می‌توانند جهت انجام امور خود در موارد فوق به این پایگاه مجازی مراجعه كنند.

گفتنی است این پایگاه به آدرسwww.kmrud.ir  قابل دسترسی است. 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.