| کد خبر: 232558 |

◄ چرا مسئولان پایانه امیرکبیر سرقت کامیون را به موقع اطلاع ندادند؟

فرزند مالک یک دستگاه کشنده باری FH که جمعه 28 خرداد در پایانه بار امیر کبیر اصفهان به سرقت رفت، در کانال تلگرامی صدای اصفهان از عدم اطلاع رسانی به موقع این سرقت جهت اطلاع به پلیس، انتقاد کرد.

تین نیوز

فرزند مالک یک دستگاه کشنده باری FH  که جمعه 28 خرداد در پایانه بار امیر کبیر اصفهان به سرقت رفت، در کانال تلگرامی صدای اصفهان از عدم اطلاع رسانی به موقع این سرقت جهت اطلاع به پلیس، انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، وی در این مورد نوشت: کشنده ولوو  FH که حاصل کل زندگی پدرم و کل تلاش و سرمایه و نان آورش بود در این وضعیت سخت گرانی از پایانه امیرکبیر که به خیال ما امن ترین جا و با کلی دوربین و نگهبان است ساعت 9 شب دزدیده شد.

وی مدعی شد: اگرچه در پایانه همان ساعت متوجه می شوند که مالک این خودرو چه کسی است اما هیچ اقدامی نکرده و ما را خبر نمی کنند و روز شنبه ۲۹ خرداد ساعت ۸ صبح با پدرم تماس می گیرند که ماشینت از پایانه خارج شده است و پس از آن ما خودمان به پلیس اعلام سرقت کردیم.

وی عنوان کرد: با وجود گذشت چند روز از سرقت این خودرو،  هیچ یک از مسئولان پایانه که بابت هر شب پارک خودرو از مردم پول می گیرند جوابگوی ما نیستند.

بیشتر بخوانید:

به گزارش تین نیوز، یکی از رانندگان کامیون نیز در شبکه های اجتماعی در مورد ناامنی در پایانه امیرکبیر اصفهان نوشت: چند روز پیش‌ کامیون‌ یکی‌ از همکاران مان‌‌ در این پایانه در آتش‌ سوخت و زندگیش‌ نابود‌ شد‌‌ و 2 روز بعد‌ از این رخداد، کامیون‌ اف‌اچ‌ همکار‌ دیگری‌‌ از داخل‌ پایانه به‌سرقت‌ رفت.

این راننده کامیون عنوان کرد: در طی‌ سال نیز از داخل‌ و خارج‌ کامیون های داخل‌ پایانه‌ سرقت های‌ متعددی‌ صورت‌ گرفته و همیشه‌ مسئولان و پیمانکاران‌ پایانه‌ از جبران خسارت‌ شانه‌ خالی‌کرده‌اند در صورتی‌ که در زمان ورود به‌ پایانه‌ قبض‌ ورود‌ صادر و هزینه‌ دریافت‌ می شود و پایانه‌ ملزم‌ به‌ حفظ و نگهداری‌ کامیون‌ های پارک شده است و باید‌ نسبت‌ به‌ وجهی‌ که‌ دریافت‌ می کند‌، خدمات ارایه‌ دهد‌.

به گزارش تین نیوز، وی با بیان این که طبق‌ قانون‌، باربری باید دارای پارکینگ، استراحتگاه‌، نمازخانه‌، حمام‌ و سرویس‌ بهداشتی‌‌ باشد‌، گفت: هیچ‌ کدام از این‌ خدمات‌ در پایانه‌ در اختیار‌ راننده‌ قرار نمی گیرد، سرویس های‌ بهداشتی‌ همیشه‌ کثیف‌ و غیرقابل استفاده‌ است‌ و درِ مسجد هم در بیشتر‌ مواقع‌ قفل بوده و هیچ‌ جایی نیز برای‌ استراحت‌ راننده‌ در نظر‌ گرفته‌ نشده‌ است.

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای با طرح این ادعا که علت‌ اصلی آتش‌ سوزی‌ کامیون‌ چند روز پیش در این پایانه، سهل‌انگاری‌ کارگران‌‌ پایانه‌‌ بوده‌ است، افزود: به دلیل‌ اینکه‌ برگ ها و شاخه‌ های خشکی‌ که‌ از‌ درختان‌‌ می ریزد طی‌ چند‌ ماه‌ جمع‌ آوری‌ نمی‌شود، تا‌کنون‌ چندین بار، همین برگ ها‌ و خاشاک منجر به وقوع آتش سوزی در پایانه‌ بار امیرکبیر شده است.

وی ادامه داد: با وجود اعتراضات‌ مکرر همکاران‌ به‌ رئیس‌ پایانه‌ و پیمانکار‌ و کارگران‌ مسئول نظافت‌، هیچ‌ اهمیتی‌ به این مورد‌ داده‌ نشد و گاهی کارگران‌ وقتی پس‌ از‌ مدت ها‌ که‌ نظافتی‌ انجام‌ می دهند‌ در داخل‌ پایانه‌ در کنار‌ رستوران زباله ها‌ را می سوزانند و بارها‌ دیده شده که‌ باد‌ آتش‌ را‌ به‌ طرف‌ کامیون ها برده است که این موضوع بسیار خطرناک است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آرش 0 0

    چرا در قبال خروج کامیون توسط سارق هیچ عکس العملی نشان ندادند؟
    آیا میله راهبند را برای سارق بالا دادند؟