| کد خبر: 232544 |

◄ اورژانس هوایی نقش موثری در کاهش تلفات جاده ای دارد

اورژانس هوایی در کاهش تلفات جاده ای و دغدغه های حادثه دیدگان نقش موثری دارد.

تین نیوز

قزوین/سید مرتضی نصری-اورژانس هوایی در کاهش تلفات جاده ای و دغدغه های حادثه دیدگان نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مدیر پایگاه خبری تین نیوز استان قزوین در دیدار با سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک قزوین از امدادرسانی جاده ای توسط خلبانان و امدادگران این پایگاه به واسطه حضور به موقع نیروهای این پایگاه در حوادث جاده ای استان های قزوین و زنجان تقدیر کرد.

WhatsApp Image 2021-08-01 at 8.17.36 PM

سیدمرتضی نصری در این دیدار استان های قزوین و زنجان را دو استانی برشمارد که به جهت دارا بودن جاده های کوهستانی و صعب العبور در مناطق الموت و طارم سفلی در استان قزوین و ماه نشان و طارم علیا در استان زنجان بزرگ ترین آزادراه ها و مسیرهای مواصلاتی را بین هشت استان بر عهده داشته و کریدور شمال و جنوب و غرب و شرق کشور می باشد و همین امر لزوم توجه به زیرساخت های امدادی و جاده ای جهت سرعت بخشیدن در انتقال مجروحان را به مراکز درمانی مضاعف می کند.

وی بیان کرد:حضور به موقع امدادگران و پزشکان و خلبانان اورژانس هوایی می تواند دغدغه های حادثه دیدگان را کاهش و از تلفات جاده ای بسیار نیز جلوگیری کند.

مدیر پایگاه خبری تین نیوز استان قزوین فراگیری آموزش های لازم برای رانندگان و فعالان جاده ای استان را که 90درصد جا به جایی  حمل بار و مسافر را برعهده دارد از ضروریات توصیف و بر اهمیت امر آموزش توسط امدادگران اورژانس هوایی به این اقشار تایید کرد.

در این دیدار سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان ضمن تقدیر از نقش ارزنده رسانه های خبری در کاهش حوادث به ویژه پایگاه خبری تین نیوز تاکید و خواستار افزایش همکاری ها و هم افزایی در جهت به کارگیری آموزش ها و کاهش حوادث و تلفات جاده ای استان های قزوین و زنجان شد.

WhatsApp Image 2021-08-01 at 8.18.04 PM

فرمانده پایگاه هوا نیروز شهید امینی آبیک قزوین وجود جاده های صعب العبور به ویژه در جاده های استان های قزوین و زنجان را در جهت پوشش به موقع امداد هوایی در این مناطق از ضروریات خوانده و بر همکاری های متقابل مردم و رسانه ها در جهت کاهش حوادث جاده ای و فراهم کردن جاده هایی ایمن و به دور از حوادث تاکید کرد.

در پایان این دیدار قسمت های مختلف پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک و اورژانس هوایی مورد بازدید قرار گرفت و در هر قسمت توضیحات لازم توسط سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان و پرسنل اورژانس هوایی ارائه شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.