| کد خبر: 232488 |

◄ رانندگان بخش حمل بار از دولت جدید چه انتظاری دارند؟

رانندگان بخش حمل کالا به عنوان یکی از پایه های استقلال اقتصادی و معیشتی کشور، سالیانی است با گوشت و استخوان خود رانت و رانت خواری، بی قانونی و بی عدالتی متولیان و مجریان قانون راحس کرده اند.

تین نیوز

یک راننده کامیون از رئیس جمهور منتخب و جدید مردم درخواست کرد با رانت و رانت خواری و بی قانونی در بخش های مختلف مرتبط با حمل و نقل جاده ای برخورد کند.

به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی گفت: رانندگان بخش حمل کالا به عنوان دلسوختگان این آب و خاک و یکی از پایه های استقلال اقتصادی و معیشتی کشور، سالیانی است با گوشت و استخوان خود رانت و رانت خواری، بی قانونی  و بی عدالتی متولیان و مجریان قانون راحس کرده اند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: امیدواریم جناب رئیسی (رئیس جمهور جدید) با عمل به شعارهای اصلی خود یعنی مبازه با فساد و ایجاد رفاه در جهت بهبود وضعیت معیشت مردم عمل کرده و اعتماد از دست رفته مردم را باز گرداند.

وی عنوان کرد: پیشنهاد می شود ابتدا حراست سازمان های اجرایی از زیر مجموعه ادارات خارج  شده به طوری که بتوانند کاملا مستقل عمل نمایند و نیز همه مدیرانی که در این سالیان فقط به فکر رانت و رانتخواری و ایجاد نارضایتی مردم بوده اند از ادارات اخراج شده و به جای آنها از نیروهای جوان و معتقد و آزاده استفاده شود و در ادامه نیز با کمک به شکل گیری تشکل های صنفی مستقل  و پاکدست در جهت بهبود امور قدم بردارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 1 0

    باتبریک به آقای رییسی ای کاش مشکلات سنوات 72تا80راننده گان که به ناحق توسط باربریها به بادرفته وسختی کاررادرست کند مشکلات گرانی لوازم ولاستیک رادرست کند ای کاش به فکر راننده گان باشد ای کاش بایک دستور که به تامین اجتماعی می داد آن مقداری که باربریها از72تا80که نریخته اند راباگرفتن ازخود راننده هشت سال سابقه رادرست می کرد خیلی ازراننده گان باسن بالا مجبور نبودند راننده گی کنند هم به این وسیله افراد جوان کار می کردند ومشکل بیکاری رفع می شد ای کاش این سخنان رابه گوش رییس جمهور جدید برسد تاواقعا مشکلات حل شود بعدازسه سال وعده دادن

  • سعیدعلام 0 0

    اینجانب سعید علام کامیوندار راننده و فعال صنفی از اینکه جناب ریسی ریاست جمهوری کشور را به دست خواهند گرفت بسیار خرسند و خوشحال هستم

    جناب ریسی مهمترین درخواست و انتظار ما از دولت جدید عدالت و حق خواهی هست
    جناب ریسی امروزه کامیوندار به دلیل بی مهری و ظلم نفسی برای ادامه ی راه ندارد

    با آمدن شما امید در وجودمان برقرار شده
    ما فقط عدالت و مبارزه با فساد حمل و نقل را از شما خواهانیم
    هر لحظه و هر کجا که شما اراده کنید آماده ی همکاری با دلت شما هستیم

    به امید ایرانی آباد