| کد خبر: 232443 |

60 کیلومتر بزرگراه در اردبیل آماده بهره‌برداری می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال با توجه به تلاش پیمانکاران بالغ بر60 کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف استان اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری می شود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال با توجه به تلاش پیمانکاران بالغ بر60 کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف استان اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محبوب حیدری در بازدید از پروژه های راه و شهرسازی شهرستان های نیر، سرعین و نمین با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال با توجه به تلاش پیمانکاران در پروژه‌های متعدد راه و شهرسازی در سطح استان، بالغ بر 60 کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف استان اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری می شود.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۱۲ برابری اعتبارات راه‌های اردبیل

بهره برداری از 9 پروژه بزرگراهی در سال جاری در اردبیل

 وی در مورد احداث تونل دوم مسیر نمین به سمت حیران گفت: عملیات حفاری تونل دوم حیران بطول 750 متر شروع شده و به طول 140 متر عملیات حفاری تاکنون پیشرفت داشته است و در تلاش هستیم از سمت اردبیل نیز این حفاری صورت گرفته تا اجرای حفاری از دو سمت باشد که بتوانیم در عملیات اجرایی تسریع شود.

مدیر کل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به تعریض محور سرعین به سمت آلوارس به عنوان پروژه گردشگری اضافه کرد: در طول 10 کیلومتر پروژه امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز، قطعاتی از آن تکمیل و تا یک ماه آینده 3 کیلومتر محور را آماده تردد مردم کنیم.

حیدری از تکمیل محور کریق – آرموداق در سالجاری خبر داد و بیان کرد : از 8 کیلومتر طول مسیر در محدوده استان اردبیل 5 کیلومتر از آن تکمیل شده و عملیات اجرایی 3 کیلومتر باقیمانده از مسیر نیز درحال تکمیل عملیات روسازی و ابنیه فنی است و در تلاش هستیم با تامین اعتبار مورد نیاز امسال شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.