| کد خبر: 232305 |

ستادهای انتخاباتی به محل انتشار ویروس کرونا تبدیل نشوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با هشدار به ستادهای انتخاباتی و ازدحام جمعیت اعلام کرد: نباید این ستادها به محل انتشار ویروس کرونا تبدیل شوند.

تین نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با هشدار به ستادهای انتخاباتی و ازدحام جمعیت اعلام کرد: نباید این ستادها به محل انتشار ویروس کرونا تبدیل شوند.

به گزارش تین نیوز، شهرام حبیب‌ زاده 24 خرداد در جلسه کمیته‌های پیشگیری از بیماری کرونا در اردبیل اظهار کرد: ما روند آرامی را در تعداد بستری‌ها و مراجعین به مراکز بیمارستانی شاهد هستیم که این دغدغه و نگرانی ما را برای بروز یک پیک جدید افزایش داده است.

وی به شرایط حاد کرونایی در ستادهای انتخاباتی به ویژه محل‌های سرپوشیده اشاره کرد و گفت: متأسفانه در سطح شهر ستادهای انتخاباتی کاندیداها به محل انتشار ویروس تبدیل شده به طوری که اکثر مراجعین، شرکت‌کنندگان و هواداران شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه زدن ماسک را رعایت نمی‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: ازدحام جمعیت در ستادهای انتخاباتی و عدم رعایت فاصله اجتماعی دغدغه‌ها و نگرانی‌های ما را چندین برابر کرده و ما هشدارهای لازم را به مسئولان داده‌ایم تا از این ازدحام‌ها و تجمعات بسیار خطرناک جلوگیری کنند.

حبیب‌زاده افزود: همچنان چرخش و انتشار ویروس کرونا را در سطح شهر شاهد هستیم به گونه‌ای که در شبانه‌روز گذشته 31 بیمار جدید بستری شده و تعداد بستری‌ها به 184 نفر رسیده است.

وی پیشی گرفتن تعداد بستری‌ها را بر ترخیصی‌ها یادآور شد و اضافه کرد: در روزهای آینده و با تشدید وضعیت تبلیغات انتخاباتی کاندیداها به نظر می‌رسد ستادهای انتخاباتی بهترین محل برای انتشار ویروس کروناست که از همشهریان و اهالی استان دعوت می‌کنیم تا مراقبت بیشتری را انجام داده و در صورت حضور در این محل‌ها حتما ماسک و سایر الزامات بهداشتی و پروتکل‌ها را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خاطر نشان کرد: در صورتی که ستادهای انتخاباتی کاندیداها این موازین را رعایت نکنند، با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی دستور دادیم تا نسبت به پلمب این ستادها اقدام شود تا پیش از این وضعیت خطرناک شیوع بیماری کرونا را شاهد نباشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.