| کد خبر: 232298 |

◄ جای خالی حمل و نقل در برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری

متاسفانه در مناظره های کاندیداهای ریاست جمهوری 1400 به نقش حمل و نقل جاده ای در اقتصاد اشاره ای نشد و این نگاه ضعیف کاندیداها آینده صنف را با سوالات متعددی روبه رو ساخته است.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای از جای خالی حمل و نقل در برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، علیرضا سمنانی گفت: قطعا کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، از مدت ها قبل با فرض پیروزی در انتخابات، وزرای خود را انتخاب کرده و در مورد بخش های مهم زیر مجموعه هر وزارتخانه، تحقیقاتی را انجام داده اند.

وی افزود: می دانیم که تصمیمات وزیر راه و شهرسازی دولت  آینده نقش مهمی در بهبود وضعیت حمل و نقل جاده ای و معیشت رانندگان و کامیونداران خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

توجه به حمل و نقل در برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری؛ فقط یک بار آن هم غلط

این راننده کامیون در شبکه های اجتماعی، عنوان کرد: متاسفانه در مناظره های کاندیداهای ریاست جمهوری 1400 به نقش حمل و نقل جاده ای در اقتصاد اشاره ای نشد و این نگاه ضعیف کاندیداها آینده صنف را با سوالات متعددی روبه رو ساخته است.

سمنانی با اشاره به تاثیر منفی تصمیمات وزیران راه  و شهرسازی دولت روحانی، گفت: سو مدیریت تا جایی عیان شده است که مدیران استانی، بخشنامه مدیرکل حمل کالای کشور را نادیده گرفته و همچنان سرپیچی می کنند!

او عنوان کرد: به راستی وزیر بعدی راه و شهرسازی کشور کیستو آینده حمل و نقل جاده ای و رانندگان و کامیونداران چگونه رقم خواهد خورد و سهم و نقش رانندگان و کامیونداران برای آینده خود چگونه است؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    راننده گان هیچ زمانی مورد توجه نبودند بدلیل ناکارمدی انجمن ها اگر فعال بودند مشکلات رابه گوش کسانی که کاندید بودند می رسانند وسخن آنهارا می شنیدند که چه کاری انجام می دادند