| کد خبر: 232255 |

تلاش برای بهره برداری از مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری محور آزادی- دماوند

مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، از پیشرفت 70 درصدی طرح "به راه" (بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه) در محور آزادی- دماوند خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، از پیشرفت 70 درصدی طرح "به راه" (بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیرهای دوچرخه) در محور آزادی- دماوند خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس پیمان عباسی با بیان آنکه عملیات اجرایی طرح "به راه" در محور آزادی- دماوند از اواسط سال گذشته و با هدف ایجاد مسیری شریانی برای پیاده روی و دوچرخه سواری در محدوده مرکزی شهر تهران طراحی و به مرحله اجرا رسیده است، ابراز امیدواری کرد این مسیر طی ماه های آینده آماده بهره برداری شود.

وی طول کلی طرح "به راه" در دو ضلع شمال و جنوب محور آزادی- دماوند را بیش از 35 کیلومتر ذکر و اضافه کرد این مسیر شرقی- غربی که در محدوده مناطق 9، 10، 6، 7 و 8 شهرداری تهران قرار دارد، از معابر مهمی همچون آزادی، انقلاب و دماوند عبور کرده است و به لحاظ شاخص هایی همچون پیوستگی و عبور از معابر اصلی محدوده مرکزی پایتخت از مهمترین اجزای طرح 500 کیلومتری "به راه" به شمار می آید.

به گفته مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، در حالی که اجرای طرح "به راه" در طولی معادل 24970 متر از محور آزادی- دماوند هدف گذاری شده است، 17542 متر از مسیر یادشده آماده بهره برداری شده که نشان دهنده پیشرفت 70 درصدی طرح فوق در محور آزادی- دماوند است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.