| کد خبر: 232240 |

ارتقای ایمنی حمل و نقل همواره دغدغه اصلی سازمان راهداری

معاون راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در بازدید از راه های آذربایجان شرقی اظهار داشت: ارتقای ایمنی حمل و نقل همواره دغدغه اصلی این سازمان است.

تین نیوز

معاون راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در بازدید از راه های آذربایجان شرقی اظهار داشت: ارتقای ایمنی حمل و نقل همواره دغدغه اصلی این سازمان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(راهداری آذربایجان شرقی)،  رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در بازدید از وضعیت راه های استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: این سازمان در همه دولتها با بدنه تخصصی و کارشناسی خود همواره شبانه روز در خدمت بهره برداران جاده ها بوده و ارتقای ایمنی حمل و نقل همواره دغدغه اصلی سازمان راهداری بوده است.

همچنین اکبری در بازدید از بخش های مختلف کارخانه قیر آذربام خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت های این واحد تولیدی در تامین قیر مورد نیاز ادارات کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان های شمال غرب کشور شد.

معاون راهداری سازمان همچنین در بازدید از محورهای اصلی شهرستان بناب بر تسریع آسفالت ورودی این شهر ازطرف مراغه و عجبشیر، تکمیل روشنایی محوربناب-عجبشیر تا پایان امسال و تسریع در اجرای روشنایی محوربناب-ملکان تاکید کرد.

 بهره برداری از پل دو دهنه ۸متری  ملکان-لیلان در در شش ماهه اول امسال

اکبری در بخش دیگری ازسفر خود از جاده در دست احداث ۹کیلومتری ملکان-لیلان و پل دو دهنه ۸متری این جاده بازدید و برتکمیل سریع این پل و آسفالت جاده برای بهره برداری در شش ماهه اول امسال تاکید کرد.

بازدید از محور میاندوآب -شاهیندژ و تونل شماره ۲ محور شاهیندژ -تکاب از دیگر برنامه های این سفر بود که مقرر شد ایمن سازی محدوده این تونل و اجرای طرح های آرام سازی ترافیک برای ارتقای ایمنی تردد در دستورکار قرار گیرد.

گفتنی است در این بازدیدها مدیران کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان های آذربایجان شرقی و غربی معاون راهداری سازمان را همراهی کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.