| کد خبر: 232219 |

آخرین وضعیت کیفی خودروهای سواری در خرداد ماه

براساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای تولیدی در خردادماه خودروسازان داخلی، در بخش سواری‌ها، باکیفیت‌ترین خودرو دناپلاس توربواتوماتیک ایران‌خودرو با کسب پنج ستاره کیفی و کم کیفیت‌ترین خودرو MVM X۳۳ S مدیران‌خودرو شناخته شده است.

تین نیوز

براساس آخرین ارزیابی صورت‌ گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی خرداد ماه سال جاری، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودروی پنج ستاره تولیدی خودروسازان داخلی بوده و پس از آن پنج خودرو چهار ستاره از محصولات خودروسازان داخلی وجود دارد؛ این در حالیست که MVM X۳۳ S مدیران‌خودرو همچنان در پایین‌ترین جایگاه گزارش کیفیت با دو ستاره قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، براساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای تولیدی در خردادماه خودروسازان داخلی، در بخش سواری‌ها، باکیفیت‌ترین خودرو دناپلاس توربواتوماتیک ایران‌خودرو با کسب پنج ستاره کیفی و کم کیفیت‌ترین خودرو MVM X۳۳ S  مدیران‌خودرو شناخته شده است.  

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو 7 مدیران‌خودرو پرداخته شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.   

در خودروهای در سطح قیمتی ۲ نیز،   دو خودرو هایما S7 اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) و SWM G01 F (سیف‌خودرو) موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

پس از آن‌ها هم خودروهای جک S3 و جک S3 (بهمن موتور)، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو (مدیران‌خودرو) و SWM G01 (سیف‌خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند.  

در این سطح قیمتی،   MVM X۳۳ S تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌ ارزیابی کیفیت سواری‌های تولیدی آخرین ماه بهار ۱۴۰۰ است.

در گروه قیمتی ۴ در میان خودروهای سواری تولیدی همانطور که اشاره شد، همچنان در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و  پس از آن پژو ۲۰۷ و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.  

همچنین در سطح قیمتی ۴، خودروهای پژو ۲۰۶ صندوقدار و بدون صندوق آن، دنا، رانا، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، پژو پارس (ایران‌خودرو، ایران‌خودرو خراسان، فارس، مازندران و کرمانشاه)، سورن (ایران‌خودرو تبریز) و سمند تبریز توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک (سایپا) چهار ستاره کیفی را کسب کرده و پس از آن کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس (سایپا) و ساینا (پارس خودرو) در  رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.