| کد خبر: 232163 |

برقراری پرواز هما در مسیر کویت به اصفهان

در پی صدور مجوز برای انجام پروازهای برنامه‌ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از فرودگاه کویت به مقصد فرودگاه اصفهان، هما این پرواز را از دیروز (چهارشنبه، ۱۹ خرداد ماه) برقرار کرد.

تین نیوز

در پی صدور مجوز برای انجام پروازهای برنامه‌ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از فرودگاه کویت به مقصد فرودگاه اصفهان، هما این پرواز را از دیروز (چهارشنبه، ۱۹ خرداد ماه) برقرار کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از از اداره کل روابط عمومی هما، این پرواز با شماره ۵۳۸۴ در ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه فرودگاه کویت را ترک و در ساعت ۲۱ و ۵۵ دقیقه در فرودگاه «شهید بهشتی» اصفهان به زمین خواهد نشست.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت، همه مسافران بالای هشت سال اعم از عادی و دیپلمات در پروازهای ورودی به ایران صرف‌نظر از مدت زمان اقامت خارج از ایران باید در محدوده ۹۶ ساعت مانده به پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR کنند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به هنگام ورود به نمایندگان وزارت بهداشت در پایگاه بهداشت مرزی تحویل دهند.

در صورتی که نتایج برگه‌های آزمایش به زبانی غیر از انگلیسی صادر شده باشد، نتیجه آزمایش باید صرف‌نظر از مثبت یا منفی بودن توسط کنسولگری توضیح داده و ممهور شود.

انجام این تست برای همه مسافران اتباع ایرانی و غیرایرانی الزامی بوده و در صورت به همراه نداشتن گواهی فوق از پذیرش مسافران در مبدا جلوگیری به عمل می‌آید.

از مسافران مشکوک و مسافرانی که از مبدا کشورهای پرخطر سفر کرده و یا از آن کشورها به‌عنوان نقطه ترانزیتی استفاده کرده‌اند، در بدو ورود به ایران تست PCR گرفته خواهد شد و هزینه تست برعهده مسافر خواهد بود.

برپایه این گزارش، تکمیل فرم خوداظهاری و فرم تعهد پیوست توسط مسافران قبل از پرواز و تحویل آن به نمایندگان بهداشت مرزی در فرودگاه امام خمینی (ره) الزامی است.

همچنین استفاده از ماسک در فرودگاه‌ها و در طول پرواز الزامی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.