| کد خبر: 232096 |

پیگیری مشکلات حقوق و دستمزد کارگران و رانندگان اتوبوسرانی

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران طی تذکری خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به مشکلات و مسائل مربوط به حقوق ودستمزد کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی شد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران طی تذکری خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به مشکلات و مسائل مربوط به حقوق ودستمزد کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محمد سالاری در سیصدمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه جلسه کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر در خصوص اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی، گفت: کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تا کنون چندین جلسه در دفتر ریاست شورای شهر و کمیسیون حمل و نقل داشته‌اند که نهایتاً کمیسیون مربوطه طی جلسه‌ای با مسئولین شرکت واحد و معاونت منابع انسانی، مصوبه‌ای را مبنی بر در اولویت قرار گرفتن اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی داشتند اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی در اولویت قرار گیرد و نتیجه مطالعات مشاور طرح به منظور طی مراحل تصویب در شورای عالی کار، حداکثر تا پایان تیرماه سال جاری، ارائه شود. همچنین به صورت کوتاه مدت تا تصویب طرح طبقه بندی، پیشنهاد افزایش علی الحساب ۲۰ درصدی حقوق کارگران و رانندگان تابع قانون کار در هیأت مدیره شرکت مطرح و اجرایی شود.

سالاری افزود: کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی، صرفاً به دنبال حقوق قانونی خود هستند و چیزی فراتر از حقوق قانونی نمی‌خواهند لذا درخواست می‌کنم هم ریاست شورا و هم شهرداری تهران این موضوع هرچه سریع‌تر این موضوع را پیگیری کنند تا مشکلات این قشر زحمتکش حل شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.